Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Application for communication simulation and visualisation in 3GPP 4G/5G mobile networks.
Fašanga, Jozef ; Štůsek, Martin (oponent) ; Dvořák, Radim (vedoucí práce)
Mobile networks constitute a key pillar of contemporary life, enabling connectivity regardless of location. This work focuses on the development and simulation of 4G/5G mobile networks according to the 3GPP standard. 4G/5G networks have evolved from simple voice services to sophisticated systems for data transmission. Simulation tools simplify the understanding of their complexity. The paper provides insight into the history and future of these networks, describing application design processes from both the designer’s and developer’s perspectives. The theoretical section analyzes the architecture and new technologies of 4G/5G networks. The final part emphasizes the field of graphic design for applications with a focus on aesthetics and user-friendliness. The work further describes the design of the application itself, along with an explanation of the correct choice of programming language and tools for implementation.
Návrh a implementace funkčních celků aplikace pro demonstrování metod zpracování obrazu
Fadrhonc, Pavel ; Váňa, Jan (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací aplikace IMPRODEMO, demonstrující metody zpracování obrazu. Autor použije existující knihovny pro práci s obrazem a implementuje komplexnější aplikaci s moderním uživatelským rozhraním. Při vývoji použije framework WPF, metodu vývoje pomocí testů nazvanou Test Driven Development, dále návrhový vzor MVVM a prostředek pro jednoduché připojování rozšíření MEF. Popisem těchto použitých technologií a metodologíí se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola popisuje návrh aplikace a ukázuje diagramy tříd. Popisuje zároveň komunikaci mezi jednotlivými vrstvami MVVM. Čtvrtá kapitola popisuje vývoj pomocí testů a konkrétní úskalí objevená při aplikování této metodologie. Páta kapitola prezentuje způsob, jakým lze zakomponovat kód napsaný v jazyce C++ do prostředí frameworku .NET a jazyka C#. Závěrem je shrnuta veškerá práce, jsou definovány výsledky a navrhnuty možnosti pokračování a rozšíření práce.
Návrh mobilní aplikace pro portál Hlidani.eu
Weigel, Martin ; Fremel, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace webového portálu Hlidani.eu pro platformu Android. V teoretické části diplomové práce je rozebrána problematika a pojmy z oblasti mobilních aplikací. Prostřednictvím vybraných metod analýz je analyzován současný stav portálu Hlidani.eu a navrženy požadavky na mobilní aplikaci. Na základě těchto výsledků je následně navržena samotná aplikace.
Uživatelské rozhraní WWW pro analýzu fotografií
Balcárek, Lukáš ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uživatelským rozhraním pro strojové vyhodnocení technické kvality skupin fotografií. V práci jsou sepsány informace o fotografiích, grafických editorech a jejich zhodnocení. Praktická část práce je zaměřena na návrh a vytvoření aplikace s webovým uživatelským rozhraním, která vyhodnocuje a porovnává kvalitu fotografií. Závěrem je vytvořená aplikace s jejím rozhraním otestována uživateli, vyhodnocen její přínos a možnosti dalšího rozšíření.
Využití umělé inteligence na kapitálových trzích
Barjak, Maroš ; Budík, Jan (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem, implementací a optimalizací modelu založeného na umělé inteligenci a neuronových sítích schopného predikovat budoucí časové rady cen akcí na kapitálových trzích. Hlavní důraz je kladen na zestrojení objektově orientované aplikace pro úspěšný odhad budoucího trendu finančních derivátů za účasti podpůrných metod jako charakterizace časové rady pomocí Hurstova exponentu a automatizované obchodní simulace.
Návrh systému pro podporu realizace akcí
Kučera, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává problematiku pořádání akcí ve skautském okrese Hodonín. Práce se skládá ze tří částí, první částí jsou teoretická východiska práce, která popisují zpracovávanou problematiku, ve druhé části je analyzovaný současný stav a postup při pořádání akcí, třetí část obsahuje vlastní řešení dané problematiky a navržená jednotlivá řešení. Celou práci uzavírá závěr, který obsahuje celkové shrnutí práce.
Návrh systému pro podporu realizace akcí
Kučera, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává problematiku pořádání akcí ve skautském okrese Hodonín. Práce se skládá ze tří částí, první částí jsou teoretická východiska práce, která popisují zpracovávanou problematiku, ve druhé části je analyzovaný současný stav a postup při pořádání akcí, třetí část obsahuje vlastní řešení dané problematiky a navržená jednotlivá řešení. Celou práci uzavírá závěr, který obsahuje celkové shrnutí práce.
Návrh a implementace funkčních celků aplikace pro demonstrování metod zpracování obrazu
Fadrhonc, Pavel ; Váňa, Jan (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací aplikace IMPRODEMO, demonstrující metody zpracování obrazu. Autor použije existující knihovny pro práci s obrazem a implementuje komplexnější aplikaci s moderním uživatelským rozhraním. Při vývoji použije framework WPF, metodu vývoje pomocí testů nazvanou Test Driven Development, dále návrhový vzor MVVM a prostředek pro jednoduché připojování rozšíření MEF. Popisem těchto použitých technologií a metodologíí se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola popisuje návrh aplikace a ukázuje diagramy tříd. Popisuje zároveň komunikaci mezi jednotlivými vrstvami MVVM. Čtvrtá kapitola popisuje vývoj pomocí testů a konkrétní úskalí objevená při aplikování této metodologie. Páta kapitola prezentuje způsob, jakým lze zakomponovat kód napsaný v jazyce C++ do prostředí frameworku .NET a jazyka C#. Závěrem je shrnuta veškerá práce, jsou definovány výsledky a navrhnuty možnosti pokračování a rozšíření práce.
Nástroje používané pro grafický návrh mobilních aplikací
Jäger, Marcel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Tato práce popisuje rozdíly mezi grafickými editory, které jsou používány grafickými designéry při návrhu uživatelského rozhraní aplikací a webových stránek. Nejdříve jsou popsány zásady správného uživatelského rozhraní, který by měl designér při návrhu dodržovat. V další části jsou definovány rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou grafikou. V praktické části jsou porovnávány funkce čtyř grafických editorů. Na závěr je vytvořena tabulka, shrnující výsledky tohoto porovnání.
Návrh mobilní aplikace pro portál Hlidani.eu
Weigel, Martin ; Fremel, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace webového portálu Hlidani.eu pro platformu Android. V teoretické části diplomové práce je rozebrána problematika a pojmy z oblasti mobilních aplikací. Prostřednictvím vybraných metod analýz je analyzován současný stav portálu Hlidani.eu a navrženy požadavky na mobilní aplikaci. Na základě těchto výsledků je následně navržena samotná aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.