Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
Doležalová, Lenka ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v oblasti propagace cestovního ruchu agenturou CzechTourism. Zkoumá využití jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich dopad na cestovní ruch České republiky. Zároveň se práce detailně zaměřuje na marketingové aktivity CzechTourism na internetu z hlediska mediálních kampaní za uplynulé dva roky. Nedílnou součástí je také analýza webových prezentací, které slouží jako hlavní nástroj propagace České republiky.
Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch
Jelínková, Adéla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou webových stránek www.czechtourism.com a www.czech.cz. Důraz je kladen na to, jakou image České republice jako destinaci cestovního ruchu vytváří. Jsou objasněny pojmy týkající se internetového marketingu, teorie značky, corporate identity a image. Je přibližována problematika prezentace České republiky v zahraničí a budování CI ČR. Praktickým výstupem je analýza webů z různých hledisek. Závěrem je posouzen vliv webů na image ČR jako atraktivní turistické destinace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.