Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie pro kavárnu
Holčáková, Kateřina
Holčáková, K. Návrh strategie pro kavárnu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývat návrhem strategie pro nově vznikající kavárnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která vychází z odborné knižní literatury. Tato část obsahuje výklad pojmů týkající se managementu, strategie a řízení podniku a následně vysvětlení analýzy prostředí, která se skládá z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Praktická část se věnuje rozboru vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V rámci analýzy vnějšího prostředí jsou pomo-cí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti sil identifikovány příležitosti a hrozby. Na základě analýzy vnitřního prostředí jsou prostřednictvím principu klíčových slov urče-ny silné a slabé stránky. Pomocí SWOT analýzy jsou navrhnuty strategie pro daný podnik, následně je jedna strategie vybrána a ekonomicky zhodnocena.
Návrh stratégií pre firmu Elmon s. r. o.
Nemergut, Ján
Nemergut, J. Návrh strategií pro firmu Elmon, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se věnuje návrhu vhodných strategii pro firmu Elmon, s. r. o. Jejím cílem je pomocí strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzy očekávání důležitých stakeholders, navrhnout strategie, které by firmě pomohly s rozvojem a zvýšením konkurenceschopnosti. V první části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se strategického řízení na základě odborné literatury. Druhá část začíná rozborem vnějšího prostředí, kde je při rozboru makroprostředí použita PESTE analýza a při mikroprostředí Porterův model 5 konkurenčních sil. Potom následuje analýza očekávání důležitých stakeholders a rozbor vnitřního prostředí, které je analyzované klíčovými faktory. Výsledkem těchto analýz jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky firmy, ze kterých jsou pomocí matic EFE a IFE vybrány jen ty nejvýznamnější. Tyto faktory jsou dále zahrnuty ve SWOT matici, ze které vychází návrhy konkrétních strategií doporučených firmě Elmon, s. r. o.
Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty
Juránková, Simona
Tématem práce je Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty společnosti Hudebnikum s. r. o. Cílem diplomové práce je návrh strategií, které by měly firmě pomoci při jejím dalším rozvoji. Základ práce je tvořen analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných faktů byly navrženy strategie pro rozvoj společnosti. Práce se skládá u teoretické části, kde je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků a z části praktické, kde jsou provedeny jednotlivé analýzy vybraného podniku. Výsledná zjištění jsou zanesena do SWOT matice a navržena závěrečná doporučení. Klíčová slova Analýza vnitřního a vnějšího prostředí, PESTE analýza, Porterova analýza pěti hybných sil, Model 7S, Vybrané ukazatele finanční analýzy, BCG matice, SWOT matice, Závěrečná doporučení
Návrh podnikové strategie podniku Zdravý život
Dudíková, Eva
Bakalářská práce s názvem "Návrh podnikové strategie podniku Zdravý život" se zabývá problematikou strategického managementu - hledáním strategie ke zlepšování pozice podniku na trhu. V teoretické části jsou specifikovány metody, kterých lze k tomuto účelu využít. V praktické části je představen vybraný podnik, kterým je restaurace Zdravý život, a na něj jsou metody aplikovány. Výsledkem práce je navržení komplexní podnikové strategie.
Stratégia a financovanie v neziskovej organizácií
Števove, Zuzana
Cílem této bakalářské práce je vytvořit strategický plán pro neziskovou organizaci Úsmev ako Dar, který se zaměřuje především na její možnosti financování. Navržené strategie budou vycházet ze SWOT matice, která bude sestavená na základě provedené analýzy vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. Teoretická část nabízí informace o neziskovém sektoru a tvorbě strategického plánu. V praktické části jsou pomocí analýzy prostředí, navrženy konkrétní strategie možného rozvoje organizace.
Marketingová strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn
Kozáková, Ivana
Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn Bohuslavice -- Kyjov. V úvodu práce je vymezena problematika a v práci použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje marketingu. V praktické části jsou teoretická východiska aplikována na zmíněnou neziskovou organizaci a její stálou muzejní expozici. Cílem práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace ART mlýn, včetně analýzy jejích dosavadních činností a dále návrh marketingového mixu ART muzea. Na základě zjištěných poznatků je doporučena vhodná marketingová strategie. Závěr práce obsahuje další marketingová doporučení rozvoje organizace.
Vliv uplatňované inovace na rozvoj firmy
Volková, Dana ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Tužová, Julie (oponent)
Předmětem diplomové práce "Vliv uplatňované inovace na rozvoj firmy" je rozbor charakteristiky inovace jako zdroje příležitosti růstu firmy. Teoretická část vymezuje základní pojmy, typy inovací a inovační metody, strategie, zdroje financování, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části jsou tyto poznatky využity jako nástroj poznání inovačního procesu v daném podniku. Jsou navrženy změny a doporučení pro tuto společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.