Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,926 záznamů.  začátekpředchozí3370 - 3379dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytický nástroj pro získávání statistik ze sytémů správy verzí
Chromický, Václav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá získáváním informací ze systémů pro správu verzí. Jejím cílem je implementace softwarové aplikace, která získávání informací usnadňuje, se zaměřením na verzovací systém Git. V teoretické části identifikuje a přináší rozbor dat uložených v repozitářích verzovacích systémů a dále hodnotí na trhu dostupné nástroje na základě stanovených kritérií. V praktické části specifikuje požadavky na vývoj, popisuje návrh výsledné softwarové aplikace a obsahuje návod, jak aplikaci rozšířit a implementovat vlastní metriky, které k získání informací vedou. Aplikace je vyvinuta v jazyce CoffeeScript v prostředí Node.js, obsahuje několik příkladových metrik a výstupem je grafické rozhraní v podobě interaktivních grafů postavené na zabudovaném HTTP serveru nebo strojově čitelný export do souboru.
Aplikace metod Lean Six Sigma při řešení problémů při změnách výroby ve společnosti Philip Morris ČR, a.s.
Jurka, Petr ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Cílem této práce je aplikovat metodu Lean Six Sigma na řešení problémů, které se vyskytují při změnách výroby ve společnosti Philip Morris ČR, a.s. V první části práce je popsána metodika Lean Six Sigma, přičemž tato část čerpá z aktuální světové literatury. V dalších částech práce je pak popsána společnost Philip Morris, výroba tabákových produktů v Kutné Hoře a je uveden obecný popis výroby cigaret. Dále je v práci proveden důkladný popis procesu změny výroby, celkem 7 měření tohoto procesu na různých typech strojů, analýza měření a v případě, že z analýzy vyplynuly oblasti ke zlepšení či problémy, tak také návrh opatření k jejich řešení. V závěru práce je zhodnoceno, zda došlo ke splnění cílů stanovených v úvodu práce
Vliv přímých zahraničních investic do ČR na vývoj konkurenceschopnosti české ekonomiky
Zenáhlík, Aleš ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je prokázání či vyvrácení vlivu PZI na konkurenceschopnost české republiky ve srovnání s jejími primárními konkurenty, státy Evropské unie a členy OECD. Práce je rozdělena do dvou sekcí. Sekce teoretická pokládá nutné teoretické základy a objasňuje význam sledovaných indikátorů a dopady PZI na hostitelskou ekonomiku. Sekce praktická je dále dělena na dvě subsekce věnující se ekonometrické analýze vybraných kvantitativních ukazatelů a analýze ukazatelů kvalitativních. Ověřování jejich závislosti na PZI je řešeno modelem lineární regrese. Výsledky této práce by měly sloužit jako argument pro navýšení či omezení podpory PZI směřujících do České republiky.
Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky
Valentová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat konkurenci s důrazem na online komunikační kanály, stanovit podmínky vstupu na trh Big Data do odvětví Business Intelligence a Datové analytiky. Teoretická část se zabývá průzkumem na B2B, Porterovým modelem a marketingovým mixem, jenž je uveden do kontextu s využitím pro konkurenční analýzu, konkrétně pro benchmarking. Nejprve je pozornost věnována rozdílům mezi B2B trhem a B2C, dále jsou uvedena některá pravidla výzkumu na průmyslových trzích v porovnání se spotřebitelskými. Nejdůležitější část zahrnuje Porterovu analýzu pěti sil, která slouží jako základ pro určení pravidel a hráčů v odvětví. Nakonec je definován marketingový a komunikační mix, v jehož rámci jsou vysvětleny nejčastěji využívané metody pro analýzu. Praktická část zahrnuje stanovení důležitých hráčů v odvětví, jejich sílu a pravidla hry, které může startup při vstupu na trh očekávat. Dále obsahuje porovnání vybraných konkurenčních společností z hlediska marketingového mixu a komunikačních kanálů, ve kterém je centrem pozornosti především online komunikace a prezentace. Závěr práce má za cíl zhodnotit dané odvětví a určit zdařilé komunikační techniky. Práce slouží jako podklad pro rozhodování o strategii startupu Asimplia.
Analýza CSR aktivit vybrané společnosti
Kačabová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem. V teoretické části popisuje autorka samotný koncept CSR. Vysvětluje růst významu tohoto konceptu, jeho definici, tři hlavní pilíře, důvody proč CSR implementovat i možnou kritiku. Dále se věnuje indexům, kterými je možno společenskou odpovědnost měřit, a také organizacím zabývajícím se touto problematikou. V praktické části je zprvu rozebrán vliv CSR na chování a rozhodování spotřebitele a celkové povědomí o společenské odpovědnosti firem v České republice. Dále jsou detailně analyzovány a zhodnoceny aktivity vybrané mateřské a dceřiné společnosti a v závěru se práce zabývá vlivem hospodářské krize na CSR aktivity této společnosti
Analýza vývoje daně z přidané hodnoty v EU
Holešovská, Pavla ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Kostohryz, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem daně z přidané hodnoty (DPH) v Evropské unii a to ze dvou úhlů pohledu - z pohledu vývoje legislativy a z pohledu vývoje skutečných hodnot. Mým cílem bylo zjistit, zda se od roku 1995 do roku 2010 daňové systémy v jednotlivých členských státech EU v důsledku harmonizace skutečně sblížily. V první části práce se snažím vysvětlit hlavní podstatu DPH a její fungování. V následující kapitole se zaměřuji na vývoj legislativy upravující oblast DPH na úrovni EU od roku 1995 do roku 2013. Zásadní pro splnění cíle práce, který jsem si stanovila, je i vývoj skutečných hodnot (tedy vývoj sazby snížené a základní, vývoj implicitní daňové sazby na spotřebu a poměru daně z přidané hodnoty na HDP), tomu je věnována kapitola třetí. V poslední části práce již pomocí statistického programu Statgraphics zjišťuji, zda u výše zmíněných veličin dochází k statisticky významnému sblížení nebo se situace za analyzované období nezměnila.
Vztah malwarových útoků k popularitě operačních systémů
Jirmusová, Radka ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Čermák, Igor (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice malwaru a operačních systémů. Cílem práce je na základě statistických výpočtů prokázat či vyvrátit vztah, neboli závislost, mezi množstvím malwarových útoků a používáním jednotlivých operačních systémů. Na základě metodiky analýzy je dosaženo cíle práce. Dále práce prezentuje výsledky provedené analýzy, které slouží ke shrnutí závěrů. Práce je členěna do čtyř hlavních částí. První část seznamuje čtenáře s problematikou malwaru. Následující část se věnuje operačním systémům. Třetí část vymezuje vztah mezi oblastí malwaru a informačními technologiemi. Poslední část se věnuje statistickým výpočtům a dosaženým výsledkům. Vlastním přínosem práce je zhodnocení závislosti mezi danými oblastmi.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.
Strategická analýza podniku
Zayml, Michal ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat strategickou analýzu konkrétního podniku se zaměřením na externí a interní analýzu a následně uvést doporučení pro budoucí vývoj podniku.
Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové
Netolická, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hašek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a jeho cílech, marketingové analýze, marketingových nástrojích, marketingovém mixu a závěrem je řešena kontrola výsledku marketingu. Teorie je v praktické části přímo aplikována na Jazykovou školu Evy Camrdové včetně návrhů na zvýšení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,926 záznamů.   začátekpředchozí3370 - 3379dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.