Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti uplatnění absolventů programu Zdravotně - sociální péče na trhu práce
MAŠKOVÁ, Justýna
Cílem této bakalářské práce bylo zmapování kariérních možností absolventů studijního programu Zdravotně-sociální péče. V teoretické části jsou definována ústřední témata týkající se dané problematiky. Výzkumná část byla uskutečněna metodou kvalitativního výzkumu, který byl proveden pomocí polostrukturovaných rozhovorů s pěti účastníky. Výsledky výzkumu byly zpracovány využitím otevřeného a axiálního kódování. Pro výzkum byly stanoveny následující tři výzkumné otázky. Jaké je současné zaměstnání absolventů studijního programu Zdravotně-sociální péče? (V případě studia, jakému studiu se věnují?) Bylo zjištěno, že účastníci výzkumu se věnují práci v různých sociálních službách na rozličných pracovních pozicích a dva z účastníků se věnují magisterskému studiu v oblasti managementu. Jak absolventi charakterizují svou zkušenost na trhu práce? Bylo zjištěno, že zkušenosti účastníků na trhu práce jsou velmi odlišné. Proces získání zaměstnání a jeho náročnost jsou velmi individuální a může být spojený s různými překážkami. Jaké zkušenosti, které absolventi získali při studiu Zdravotně-sociální péče, považují za nejpřínosnější vzhledem k jejich současnému zaměstnání a co by naopak na studiu změnili? Obecně účastníci uvádí odborné praxe jako nejvíce přínosnou složku studia. Změnili by spíše obsah a způsob teoretické výuky. Tato bakalářská práce může mít přínos pro zájemce i studenty studijního programu Zdravotně-sociální péče. Dalším přínosem je zpětná vazba o studijním programu Zdravotně-sociální péče pro Jihočeskou univerzitu v Českých Budějovicích.
Analýza stavu jazykové vybavenosti
Chvalinová, Jana ; Renata, Adamíková (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení potřebné jazykové úrovně absolventa Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně z pohledu trhu práce a pracovních příležitostí. Práce analyzuje variabilní cizí jazyky a jejich nezbytnou úroveň pro uplatnění absolventů v profesním životě. Dále také analyzuje možnosti osobního rozvoje v rámci jazykového vzdělávání. Specifikuje dané jazyky z profesního hlediska a díky teoretickým a analytickým poznatkům poskytuje návrh řešení a východisek pro další osobní rozvoj budoucích absolventů.
Mezi tmavě zelenou a šedou: zkoumání absolventů Sociální a kulturní ekologie na FHS UK
Hron, Adam ; Kuřík, Bohuslav (vedoucí práce) ; Orcígr, Václav (oponent)
Tato práce zkoumá absolventy katedry Sociální a kulturní ekologie na Fakultě humanitních studií UK. Výzkum vychází z Bourdieuho a Wacquantovy reflexivní sociologie. Řečeno bourdieuovskou terminologií v ní zkoumám habity absolventů SKE před a po jejich studiu na katedře, ve vztahu k poli katedry SKE. Po vzoru Wacquantovy karnální sociologie nezastávám klasickou etnografickou pozici výzkumníka mezi křováky, neboť jsem jedním z těch, které zkoumám. Wacquantova pozorná participace byla hlavní metodou užitou v části výzkumu, která zkoumala pole katedry SKE. Pro druhou část výzkumu - zkoumání habitů absolventů - mi posloužil dotazník, který jsem kombinoval se znalostmi prostředí a jednotlivých absolventů, jichž jsem nabyl v první části výzkumu. Ve výzkumu se podařilo popsat pole SKE a identifikovat základní kontury habitů absolventů. Přesné vykreslení habitů by vzhledem k nárokům reflexivní sociologie vyžadovalo přímou etnografickou konfrontaci s respondenty dotazníků. Stávající výsledky práce tak ve snaze zůstat věrný reflexivní sociologii předkládám pouze jako vstupní bránu pro případné další zkoumání. Klíčová slova: Absolventi, Sociální a kulturní ekologie, SKE, milieu, habitus, reflexivní sociologie, karnální sociologie.
Analýza stavu jazykové vybavenosti
Chvalinová, Jana ; Renata, Adamíková (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení potřebné jazykové úrovně absolventa Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně z pohledu trhu práce a pracovních příležitostí. Práce analyzuje variabilní cizí jazyky a jejich nezbytnou úroveň pro uplatnění absolventů v profesním životě. Dále také analyzuje možnosti osobního rozvoje v rámci jazykového vzdělávání. Specifikuje dané jazyky z profesního hlediska a díky teoretickým a analytickým poznatkům poskytuje návrh řešení a východisek pro další osobní rozvoj budoucích absolventů.
Systém práce s absolventy studia na VŠE
Havlan, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Zpětná spolupráce univerzit s jejich absolventy by měla patřit mezi priority každé kvalitní vzdělávací instituce, neboť právě prostřednictvím tohoto vztahu lze získat neocenitelnou zpětnou vazbu v podobě praktických poznatků od absolventů a mnoho dalších výhod. Cílem této práce je zhodnotit alumni systém Vysoké školy ekonomické v Praze v porovnání s obdobnými systémy českých i zahraničních univerzit a na základě tohoto srovnání a výsledků výzkumu navrhnout změny pro rozvoj systému. V práci jsou uvedeny teoretická východiska, charakteristiky vybraných systémů pro absolventy, jejich porovnání a návrh konkrétních doporučení pro systém práce s absolventy studia na VŠE. Součástí práce je výzkum v podobě dotazníkového šetření, při kterém byly zjišťovány názory absolventů a studentů VŠE v oblasti zpětné spolupráce se školou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.