Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické řízení ve vzdělávacím systému České republiky
Ondrouchová, Antonie ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
K DIPLOMOVÉ PRÁCI V ČESKÉM JAZYCE Strategické řízení ve vzdělávacím systému České republiky Antonie Ondrouchová ABSTRAKT Cílem diplomové práce "Strategické řízení ve vzdělávacím systému České republiky" je analyzovat a kriticky hodnotit strategické řízení na různých úrovních vzdělávacího systému ČR; navrhnout doporučení pro další výzkum. Práce tedy odpovídá na otázku, jaký je stav strategického řízení na různých úrovních vzdělávacího systému ČR. V teoretické části je vymezen pojem "strategické řízení", který je v obecné rovině charakterizován určením, procesem, nástroji, významem a překážkami při aplikaci. Další kapitola se zaobírá strategickým řízením ve vzdělávacím systému, zejména určením čtyř úrovní řízení (národní, regionální, lokální, školní) představovaných příslušnými institucemi. Vzdělávací politika je pak v teoretické rovině považována za udávání směrů a obsahů, které jsou ukotveny ve veřejně politických dokumentech. Metodou obsahové analýzy dokumentů jsou hodnoceny příklady strategických veřejně politických dokumentů na čtyřech úrovních řízení systému. Stav hodnocených dokumentů na základě vybraných aspektů modelu ideálního stavu lze vyjádřit průměrnou známkou 1,9 ve smyslu školské klasifikační stupnice. Diplomová práce ve svém závěru naznačuje stávající stav strategického řízení ve...
Místní akční plán rozvoje předškolního vzdělávání v ORP Pacov
ŤOUPALOVÁ, Ivana
Bakalářská práce se zabývá místním akčním plánem a strategickým plánováním v oblasti předškolního vzdělávání. Jeho význam, procesy a metody přibližuje teoretická část, kterou doplňuje podstata, účel a aktivity akčního plánování. Dále obsahuje legislativní a koncepční východiska, která budou následně zohledněna ve strategickém rámci. Závěr teoretické části je věnován charakteristice daného území. Praktická část je zahájena metodologií, která je opěrnou kostrou pro analýzu a provazuje teoretickou část s praktickou. Na základě výsledků analýz jsou definovány priority a cíle tvořící strategický rámec pro vzdělávání v ORP Pacov, který je cílovým výstupem bakalářské práce včetně návrhu opatření pro jednotlivé specifické cíle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.