Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
GPU Accelerated Adversarial Search
Brehovský, Martin ; Bošanský, Branislav (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Moderní programovatelné grafické čipy umožňují významným způsobem urychlit běh výpočetně náročných algoritmů. Tato technologie schopná masivní paralelizace výpočtů významně zvyšuje výkon velké skupiny algoritmů. Tato práce se zaměřuje na využití grafických procesorů (GPU) v akceleraci algoritmů na takzvané prohledávání herních stromů. Zkoumáme, zda jsou tyto algoritmy vhodné pro paralelizace typu SIMD(single instruction multiple data), jež GPU poskytuje. Proto byly paralelní verze vybraných algoritmů pro GPU srovnány s algoritmy běžícími na CPU. Získané výsledky ukazují výrazné zlepšení rychlosti a dokazují použitelnost GPU technologií v oblasti prohledávání herních stromů.
Prohledávání herního stromu ve hře dvou hráčů v počítačových hrách hraných z pohledu herní postavy
Wirth, Martin ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pergel, Martin (oponent)
Název práce: Prohledávání herního stromu ve hře dvou hráčů v počítačových hrách hraných z pohledu herní postavy Autor: Martin Wirth Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Složitost implementací umělé inteligence se v moderních hrách stává neúnosnou. Proto se hledají techniky, které by umožnily snadné vytváření kom- plexních umělých inteligencí. Pro deskové hry je takovou technikou prohledávání herního stromu. Nabízí se tedy myšlenka aplikovat jej i na jiné typy her. V ob- lasti her First-person shooter se však dosud žádný experiment touto myšlenkou nezabýval. Tato práce takový experiment nabízí, a to pro mód Deathmatch dvou hráčů. Naše výsledky ukazují, že základní implementace prohledávání není pří- liš úspěšná, avšak má jistý potenciál, který je potřeba dále prozkoumat. Příno- sem této práce je také implementace frameworku, který další experimenty tohoto druhu značně usnadňuje. Klíčová slova: prohledávání herního stromu, hry dvou hráčů, počítačové hry 1
GPU Accelerated Adversarial Search
Brehovský, Martin ; Bošanský, Branislav (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Moderní programovatelné grafické čipy umožňují významným způsobem urychlit běh výpočetně náročných algoritmů. Tato technologie schopná masivní paralelizace výpočtů významně zvyšuje výkon velké skupiny algoritmů. Tato práce se zaměřuje na využití grafických procesorů (GPU) v akceleraci algoritmů na takzvané prohledávání herních stromů. Zkoumáme, zda jsou tyto algoritmy vhodné pro paralelizace typu SIMD(single instruction multiple data), jež GPU poskytuje. Proto byly paralelní verze vybraných algoritmů pro GPU srovnány s algoritmy běžícími na CPU. Získané výsledky ukazují výrazné zlepšení rychlosti a dokazují použitelnost GPU technologií v oblasti prohledávání herních stromů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.