Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Šikana učitelem
ŠIMOTOVÁ, Věra
Prezentovaná bakalářská práce se zaměřuje na téma šikany na školách z trochu jiného pohledu. Cílem je nastínit problém šikany ze strany učitele vůči žákovi. Práce se zabývá kontroverzním tématem šikany učitelem, tedy když učitel šikanuje žáka nebo žáky. V teoretické části jsou popsány a definovány základní pojmy z oblasti tématu, zejména charakteristika šikanování, ponižování a učitelova autoritářská moc. V části praktické věnuji pozornost osobám, které se domnívají a pociťují, že takovou formu šikany prožily, a jak ji vnímají s odstupem času. Cílem celé práce je upozornit na problém, který školství a společnost spíše odmítá, přestože se na školách vyskytuje.
Hra, hravost a hračka ve výtvarném umění
Nováková, Kateřina ; Hůla, Zdenek (vedoucí práce) ; Špičková, Kateřina (oponent)
Svou práci jsem zaměřila na hru, hravost a hračku. Nejprve jsem hledala, kde se tyto témata nejvíce objevují a to jak nás v životě ovlivňují. Uvedla jsem i některé definice. Dále jsem tyto témata více rozváděla a hledala jejich spojitosti s uměním a pedagogikou. Ve výtvarném umění jsem se zaměřila na jednotlivé body na hru, hravost a hračku. Uvedla jsem několik umělců, kteří při své tvorbě používají hru nebo hravost. Hračku jsem uvedla spíše, jako motiv uměleckých děl. Poslední část mé práce se věnuje výtvarnému projektu, který je zaměřen na děti od osmi do dvanácti let. Jednu z řad blíže představuji. Uvádím i jednotlivé hodiny, znichž jednu podrobně rozepisuji. Tuto hodinu jsem nazvala Malba mýdlovými bublinami a odučila jsem ji na Základní umělecké škole Na Proseku. Po představení této hodiny jsem napsala i reflexi. Celá práce je doplněna obrázky. V závěru se snažím shrnout k čemu jsem dospěla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.