Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra, hravost a hračka ve výtvarném umění
Nováková, Kateřina ; Hůla, Zdenek (vedoucí práce) ; Špičková, Kateřina (oponent)
Svou práci jsem zaměřila na hru, hravost a hračku. Nejprve jsem hledala, kde se tyto témata nejvíce objevují a to jak nás v životě ovlivňují. Uvedla jsem i některé definice. Dále jsem tyto témata více rozváděla a hledala jejich spojitosti s uměním a pedagogikou. Ve výtvarném umění jsem se zaměřila na jednotlivé body na hru, hravost a hračku. Uvedla jsem několik umělců, kteří při své tvorbě používají hru nebo hravost. Hračku jsem uvedla spíše, jako motiv uměleckých děl. Poslední část mé práce se věnuje výtvarnému projektu, který je zaměřen na děti od osmi do dvanácti let. Jednu z řad blíže představuji. Uvádím i jednotlivé hodiny, znichž jednu podrobně rozepisuji. Tuto hodinu jsem nazvala Malba mýdlovými bublinami a odučila jsem ji na Základní umělecké škole Na Proseku. Po představení této hodiny jsem napsala i reflexi. Celá práce je doplněna obrázky. V závěru se snažím shrnout k čemu jsem dospěla.
Divadelní představení jako součást cizojazyčné výuky
MASOPUSTOVÁ, Jana
Diplomová práce je věnována využití dramatické výchovy ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ. Teoretická část se věnuje propojení výuky anglického jazyka a dramatické výchovy, dále představuje konkrétní metody a techniky, které je možné v hodinách anglického jazyka využít, a v závěru popisuje základní principy nácviku divadelního představení ve školách. Praktická část je zastoupena vlastním návrhem původní divadelní hry v anglickém jazyce pro žáky druhého stupně ZŠ a následnou reflexí nácviku představení podle tohoto scénáře, který byl prováděn se skupinou žáků druhého stupně ZŠ Kubatova v Českých Budějovicích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.