Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autocentrum VW group Brno
Hejcman, Josef ; Bílek, Zdeněk (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh autocentra pro VW Group v Brně. Součástí autocentra je showroom s prodejem nových vozů od značek VW, Seat, Škoda a Audi, prodejna náhradních dílů a servis. Řešený pozemek se nachází v městské části Brno – Komárov mezi ulicemi Sokolova a Hněvkovského. Na pozemku je plánovaná výstavba silniční komunikace z ulice Sokolova, která rozdělí pozemek na dvě části, kdy autocentrum bude umístěno ve větší části při ulici Hněvkovského. Z této nové komunikace pak bude areál přístupný pro vozidla. Navrhované autocentrum je samostatná dvoupodlažní budova sestávající ze dvou hmot ve tvaru hranolů s lichoběžníkovým půdorysem vzájemně propojených. Jedná se o stavbu dvou hal z ocelového skeletového systému se ztužujícím železobetonovým jádrem mezi nimi. Haly jsou rozlišeny výškově, provozně i barevně. Střecha je vegetační a jsou na ni umístěny solární panely. Showroom pro prodej nových vozů a prodejna náhradních dílů se nachází v té vyšší, která je výrazně prosklena sloupko-příčkovou fasádou, na kterou v úrovni nosné konstrukce střechy navazuje fasádní kazetový systém Dri Design Tapered v tmavě modré barvě RAL 5026. Servis se skladem se nachází v menší rozlehlejší hale, jejíž fasáda je tvořena sendvičovými panely vertikálně kladenými s hladkou povrchovou úpravou ve světlé barvě RAL 9016 a sendvičovými panely horizontálně kladenými v barvě RAL 5026 v sloupcích v prostoru vrat a oken. Haly si tak vzájemně kontrastují. Hygienické zázemí pro zaměstnance je umístěno v železobetonovém jádře.
Autocentrum VW Group Brno
Gross, Kamil ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Samotná parcela se nachází na brněnském brownfieldu poblíž náměstí Cejl. Místo stavby sousedí s řekou Svitavou. V architektonickém řešení jsem pracoval se čtyřmi základními stavebními celky, a to se showroomem, servisní částí, skladem a zázemím s kancelářemi. Showroom jsem umístil na nejprestižnější část parcely, tedy u frekventované ulice Cejl. Vykonzolovaná střecha vrhá stín na prosklený obvodový plášť v letních měsících a nedochází tedy k tak velkému přehřívání. Na showroom navazují kanceláře a sklad. Administrativní část je s výhledem na řeku Svitavu a sklad je situován na nejvhodnějším zásobovacím místě. Budova je zakončena servisní částí zatočenou půdorysně do tvaru L, tento tvar umožnuje ekonomicky výhodné využití pozemku, a zároveň nijak nebrání provozu servisu. Zásadní výhodou parcely je možnost napojení na obě ulice, kterou jsem využil průjezdností parcely a tím ušetřil zastavěnou plochu. Celkový provoz autocentra jako celku funguje bezproblémově.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Autocentrum VW Group Brno
Gross, Kamil ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Samotná parcela se nachází na brněnském brownfieldu poblíž náměstí Cejl. Místo stavby sousedí s řekou Svitavou. V architektonickém řešení jsem pracoval se čtyřmi základními stavebními celky, a to se showroomem, servisní částí, skladem a zázemím s kancelářemi. Showroom jsem umístil na nejprestižnější část parcely, tedy u frekventované ulice Cejl. Vykonzolovaná střecha vrhá stín na prosklený obvodový plášť v letních měsících a nedochází tedy k tak velkému přehřívání. Na showroom navazují kanceláře a sklad. Administrativní část je s výhledem na řeku Svitavu a sklad je situován na nejvhodnějším zásobovacím místě. Budova je zakončena servisní částí zatočenou půdorysně do tvaru L, tento tvar umožnuje ekonomicky výhodné využití pozemku, a zároveň nijak nebrání provozu servisu. Zásadní výhodou parcely je možnost napojení na obě ulice, kterou jsem využil průjezdností parcely a tím ušetřil zastavěnou plochu. Celkový provoz autocentra jako celku funguje bezproblémově.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Zkušenosti ze spolupráce akademické a průmyslové sféry v oblasti výzkumu a vývoje
Machan, Jaroslav
The fast process of globalisation and, as a result, the increasing pressures of worldwide competition require intensification of cooperation between the academic and industrial sectors at both national and multinational levels. The presentation outlines selected topics and identifies areas that should develop such cooperation and make it more effective as the next step. Primarily, these include: Selected factors limiting cooperation on the academic side, Deficiencies in the methods of approaching joint projects, Different ideas of time constants in joint projects, Clearly set key responsibilities of the respective worksites, Possible factors of reinforcing the cooperation. Furthermore, the presentation outlines ŠKODA Auto Development Department experience of cooperation with the academic sector in joint projects, specifically: R&D projects funded from non-public resources (ŠA's direct contracts, contracts of VW Research), R&D projects funded from public resources (EU, Czech Republic), Training & education projects funded from public resources (esf).
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Logistické řetězce automobilového průmyslu na bázi SKD/CKD automobilů
Vrhel, Bohumil ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Šír, Luděk (oponent)
Obsahem této diplomové práce je představení problematiky rozložených vozů jako varianty vstupu automobilky na nové trhy. V první části jsou představeny jednotlivé kategorie rozložených vozů a zahraniční montážní závody automobilky Škoda Auto a související logistické řetězce, v druhé části jsou analyzovány vybrané ekonomické parametry expedice rozložených vozů. Ve třetí části je kritické analýze podroben právě probíhající projekt výstavby výrobního závodu Škoda Auto a Volkswagen v ruské Kaluze se zhodnocením rizikových faktorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.