|
Studie zavedení statistické metody SPC pro kontrolu technologických operací
Ondruška, Jan ; Zeman, Karel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce uvádí postup při zavádění nové metodiky provádění statistické regulace procesu pro obrábění součásti ve zvoleném podniku. Nová metodika je sestavena na základě teoretických poznatků uvedených v první části práce. Výstupem je porovnání výsledků procesu před zavedením a po zavedení nové metodiky zmíněné statistické metody a zhodnocení vlivu této nové metodiky na daný proces. Porovnání je provedeno pomocí testů hypotéz o shodnosti daných statistických veličin a zhodnocením ukazatelů výkonnosti a způsobilosti procesu popisujících jednotlivé soubory dat. Získané poznatky budou využity pro zavádění statistické regulace procesu i na další procesy v rámci výrobního portfolia daného podniku.
|
|
Nástroje managementu kvality.
Lysý, Zbyněk ; Vintr, Michal (oponent) ; Vintr, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami a především nástroji managementu jakosti. Je rozdělena do dvou částí. V první části je pojednáváno o nástrojích sloužících k přípravě rozhodnutí. Jedná se zejména o nástroje pro statistické řízení procesů a metody týmové práce. V části druhé jsou pak popisovány nástroje sloužící převážně k prosazení rozhodnutí. Sem spadají nástroje jako motivace, vedení či hodnocení.
|
| |
| |
| |
|
Implementation of Total Quality Management System in Small or Medium Service Enterprise
Hemerka, Jakub ; Šlemr, Martin (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Success of service company is highly determined by effective utilisation of qualified human resources. Opposite to manufacturing firm it is not always feasible to implement required performance standards therefore efficiency has to be delivered by optimised business processes and exact definition of roles in organisation. Principles of Total Quality Management applied on service company enable standardisation of business processes and preserve the flexibility of firm which in long-term perspective ensure for service company competitive advantage, efficiency in the management of organisation and the increase of return on investment for the entrepreneur. Practical example of TQM implementation is prepared for SME providing IT services.
|
|
Řízení kvality destinace jako produktu cestovního ruchu
Mlejnková, Kateřina
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v cestovním ruchu v městské destinaci a jejím hodnocením. Zdrojem dat byl primární průzkum u poskytovatelů služeb. Současně bylo použito sekundárních dat z předchozích výzkumů. Cílem práce bylo zhodnotit přístupy ke kvalitě služeb cestovního ruchu v destinacích v městských oblastech. Zároveň byly stanoveny nejvýznamnější faktory kvality ovlivňující po-ptávku z pohledu poskytovatelů služeb, tedy kulturně společenské atraktivity, ubytovací a stravovací služby. Výsledkem práce je návrh hodnocení kvality desti-nace na případové studii Brno a okolí. Přínosem této práce je zhodnocení kvality produktu s cílem zvýšení poptávky po destinaci a zvýšení její návštěvnosti.
|
|
Studie zavedení statistické metody SPC pro kontrolu technologických operací
Ondruška, Jan ; Zeman, Karel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce uvádí postup při zavádění nové metodiky provádění statistické regulace procesu pro obrábění součásti ve zvoleném podniku. Nová metodika je sestavena na základě teoretických poznatků uvedených v první části práce. Výstupem je porovnání výsledků procesu před zavedením a po zavedení nové metodiky zmíněné statistické metody a zhodnocení vlivu této nové metodiky na daný proces. Porovnání je provedeno pomocí testů hypotéz o shodnosti daných statistických veličin a zhodnocením ukazatelů výkonnosti a způsobilosti procesu popisujících jednotlivé soubory dat. Získané poznatky budou využity pro zavádění statistické regulace procesu i na další procesy v rámci výrobního portfolia daného podniku.
|
|
Metody pro řízení kvality a procesní řízení ve veřejné správě České republiky
Procházka, Matěj ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Langr, Ivan (oponent)
Tato práce se zabývá metodami a nástroji pro řízení kvality vycházejícími z principů Total Quality Managementu a jejich využitím ve veřejné správě České republiky. Hledá odpovědi na otázky, jaké konkrétní metody a nástroje jsou v praxi veřejné správy ČR využívány, jaký je současný stav řízení kvality, co je jeho podstatou a jaké faktory ho ovlivňují. Vzhledem k tomu, že metody pro řízení kvality využívají procesního přístupu k řízení, zabývá se tato práce také tímto přístupem a aplikací jeho myšlenek do veřejné správy.
|
| |