Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asfaltová souvrství s využitím sklovláknitých kompozitních materiálů
Sadil, Dominik ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá používáním výztužných kompozitních materiálů do souvrství asfaltových vozovek. Tyto geosyntetické materiály jsou v konstrukcích pozemních komunikací používány především za účelem omezení šíření trhlin a prodloužení životnosti konstrukce. V rámci této práce byla vyrobena zkušební tělesa skládající se z několika typů asfaltových souvrství. Tyto vzorky byly podrobeny laboratornímu testování, kdy byly výsledky různých souvrství mezi sebou porovnávány. Diplomová práce se v rámci tohoto testování zabývá především zkouškou spojení asfaltových vrstev s cílem zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují výsledky zkoušky. Další součástí práce je 4bodová zatěžovací zkouška ohybem, při které byla pro sledování chování asfaltového souvrství v průběhu času využita inovativní technologie v podobě DIC kamery.
Použití sklovláknitých geomříží do asfaltových vozovek
Sadil, Dominik ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá používáním sklovláknitých geomříží do souvrství asfaltových vozovek. Tyto prvky se používají jako výztužné materiály v konstrukci vozovek především pro částečnou eliminaci či oddálení tvorby trhlin ve vozovce a pro přenos tahových zatížení, která se roznášejí do podkladních vrstev. V rámci bakalářské práce byly testovány vlastnosti asfaltových souvrství vyztužených geomřížemi pomocí vybraných funkčních zkoušek a bylo také sledováno chování geomříží mezi asfaltovými vrstvami. Tato práce zároveň zkoumá, zda jsou tyto běžně používané funkční zkoušky prakticky použitelné pro asfaltová souvrství se sklovláknitými geomřížemi.
Asfaltové vrstvy s výztužnými sklovláknitými geomřížemi
Sachr, Jiří ; Bohuš,, Štěpán (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje používání sklovláknitých geomříží a geokompozitů v konstrukci vozovek. Výztužné prvky jsou vkládány mezi obrusnou a ložní asfaltovou vrstvu. Diplomová práce sumarizuje poznatky spojené s vyztužováním netuhých vozovek za použití skelného vlákna. Zkoumá vliv výztužných sklovláknitých prvků na odolnost asfaltového souvrství vozovky zatíženého dopravním zatížením. Zároveň se zabývá aplikací různého množství spojovacího postřiku a následného chování asfaltového souvrství. V rámci této práce byly prováděny laboratorní zkoušky pevnosti spojení vrstev na jádrových vývrtech a čtyřbodový ohyb na tělesech tvaru trámce.
Asfaltová souvrství s využitím sklovláknitých kompozitních materiálů
Sadil, Dominik ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá používáním výztužných kompozitních materiálů do souvrství asfaltových vozovek. Tyto geosyntetické materiály jsou v konstrukcích pozemních komunikací používány především za účelem omezení šíření trhlin a prodloužení životnosti konstrukce. V rámci této práce byla vyrobena zkušební tělesa skládající se z několika typů asfaltových souvrství. Tyto vzorky byly podrobeny laboratornímu testování, kdy byly výsledky různých souvrství mezi sebou porovnávány. Diplomová práce se v rámci tohoto testování zabývá především zkouškou spojení asfaltových vrstev s cílem zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují výsledky zkoušky. Další součástí práce je 4bodová zatěžovací zkouška ohybem, při které byla pro sledování chování asfaltového souvrství v průběhu času využita inovativní technologie v podobě DIC kamery.
Použití sklovláknitých geomříží do asfaltových vozovek
Sadil, Dominik ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá používáním sklovláknitých geomříží do souvrství asfaltových vozovek. Tyto prvky se používají jako výztužné materiály v konstrukci vozovek především pro částečnou eliminaci či oddálení tvorby trhlin ve vozovce a pro přenos tahových zatížení, která se roznášejí do podkladních vrstev. V rámci bakalářské práce byly testovány vlastnosti asfaltových souvrství vyztužených geomřížemi pomocí vybraných funkčních zkoušek a bylo také sledováno chování geomříží mezi asfaltovými vrstvami. Tato práce zároveň zkoumá, zda jsou tyto běžně používané funkční zkoušky prakticky použitelné pro asfaltová souvrství se sklovláknitými geomřížemi.
Asfaltové vrstvy s výztužnými sklovláknitými geomřížemi
Sachr, Jiří ; Bohuš,, Štěpán (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje používání sklovláknitých geomříží a geokompozitů v konstrukci vozovek. Výztužné prvky jsou vkládány mezi obrusnou a ložní asfaltovou vrstvu. Diplomová práce sumarizuje poznatky spojené s vyztužováním netuhých vozovek za použití skelného vlákna. Zkoumá vliv výztužných sklovláknitých prvků na odolnost asfaltového souvrství vozovky zatíženého dopravním zatížením. Zároveň se zabývá aplikací různého množství spojovacího postřiku a následného chování asfaltového souvrství. V rámci této práce byly prováděny laboratorní zkoušky pevnosti spojení vrstev na jádrových vývrtech a čtyřbodový ohyb na tělesech tvaru trámce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.