Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komplexní zařazení výukového systému TIMS do výuky
Juračka, Jan ; Kacálek, Jan (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato práce podrobně seznamuje s výukovými systémy Tims od firmy Enoma. Podrobně popisuje základní typy analogových a digitálních modulací, rozprostřené spektrum a základy PCM kódování a dekódování. Hlavní důraz je kladen na přípravek TimsBiskit, na kterém jsou realizovány laboratorní úlohy. Součástí práce jsou vypracovaná zadání pro studenty, vzorové protokoly a návody pro vyučující.
Effective Usage of Transmission Equipment in Education process
Rosenberg, Martin ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
The essential goal of my bachelor thesis was to propose effective usage of equipments, which are available for educational process in Accesses and Transports Networks course and elaborate tree laboratory exercises on these devices. All of my developed exercises contain detailed theoretical description, which is focused on actual thesis, layout of the exercise, block diagrams for better understanding of problem and detail instructions for individual measuring. After completion of guide, these exercises were remeasured and exemplary protocol was developed. The first task is processed with analyser PUMA 4300E. The main issue is to introduce the structure of E1 frame and measuring of pulse shape on E1 line to students. The second exercise is focused on analysis a structure of STS-1 frame, which is currently used in SONET networks. This practice is realized on TutorTIMS educational system. The last exercise is running on hardware version of this system, device TIMS 301. The goal is to introduce students the bit clock, regeneration of the bit clock and measuring quality of the bit clock. The last chapter is dedicated to device TIMS 301. The primary purpose of this chapter is to make the usage of the system more effective.
Zapojení nových tréninkových systémů do laboratorní výuky
Čeněk, Radek ; Reichert, Pavel (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato práce podrobně seznamuje s výukovými systémy TIMS od firmy Emona a ET-836 od firmy PROMAX. Podrobně se věnuje Synchronní Digitální Hierarchií: uspořádáním rámců a multiplexování. Dále se také věnuje možnostem spojení mezi různými telefonními zařízeními. Jsou zde uvedeny dvě úlohy na problematiku SDH a jedna laboratorní úloha na systému PROMAX. Součástí práce jsou vypracovaná zadání pro studenty, vzorové protokoly a návody pro vyučující.
Zapojení nových tréninkových systémů do laboratorní výuky
Čeněk, Radek ; Reichert, Pavel (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato práce podrobně seznamuje s výukovými systémy TIMS od firmy Emona a ET-836 od firmy PROMAX. Podrobně se věnuje Synchronní Digitální Hierarchií: uspořádáním rámců a multiplexování. Dále se také věnuje možnostem spojení mezi různými telefonními zařízeními. Jsou zde uvedeny dvě úlohy na problematiku SDH a jedna laboratorní úloha na systému PROMAX. Součástí práce jsou vypracovaná zadání pro studenty, vzorové protokoly a návody pro vyučující.
Komplexní zařazení výukového systému TIMS do výuky
Juračka, Jan ; Kacálek, Jan (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Tato práce podrobně seznamuje s výukovými systémy Tims od firmy Enoma. Podrobně popisuje základní typy analogových a digitálních modulací, rozprostřené spektrum a základy PCM kódování a dekódování. Hlavní důraz je kladen na přípravek TimsBiskit, na kterém jsou realizovány laboratorní úlohy. Součástí práce jsou vypracovaná zadání pro studenty, vzorové protokoly a návody pro vyučující.
Effective Usage of Transmission Equipment in Education process
Rosenberg, Martin ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
The essential goal of my bachelor thesis was to propose effective usage of equipments, which are available for educational process in Accesses and Transports Networks course and elaborate tree laboratory exercises on these devices. All of my developed exercises contain detailed theoretical description, which is focused on actual thesis, layout of the exercise, block diagrams for better understanding of problem and detail instructions for individual measuring. After completion of guide, these exercises were remeasured and exemplary protocol was developed. The first task is processed with analyser PUMA 4300E. The main issue is to introduce the structure of E1 frame and measuring of pulse shape on E1 line to students. The second exercise is focused on analysis a structure of STS-1 frame, which is currently used in SONET networks. This practice is realized on TutorTIMS educational system. The last exercise is running on hardware version of this system, device TIMS 301. The goal is to introduce students the bit clock, regeneration of the bit clock and measuring quality of the bit clock. The last chapter is dedicated to device TIMS 301. The primary purpose of this chapter is to make the usage of the system more effective.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.