Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis and design of the online marketing strategy for the company AQT.sk
Múdry, Daniel ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Veleba, Karol (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou strategií a online aktivitami společnosti AQT.sk. Cílem práce je analýza této strategie, jednotlivých nástrojů a aktivit, které firma využívá a návrh dalších kroků ke zlepšení výkonu a efektivity online marketingu jako prvku komunikačního mixu. Teoretická část práce stručně popisuje vývoj online marketingu a zároveň detailně představuje jednotlivé online marketingové nástroje a jejich možnosti. V praktické části práce je zpracována situační analýza zaměřená na odvětví, konkurenci a zákazníky společnosti AQT.sk. Hlavní část práce tvoří analýza a hodnocení současných online marketingových aktivit, na které v poslední kapitole navazuje návrh nové online marketingové strategie na základě modelu See-Think-Do-Care s konkrétními doporučeními pro jednotlivé online kanály.
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Halaničová, Lucie ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních sítích s konkrétním zaměřením na Facebook a Instagram. Ve druhé části je popsána aktivita společnosti na sociálních sítích. Využitím uvedených teoretických poznatků z první části je provedena analýza a zhodnocení současných aktivit zmíněné společnosti na sociálních sítích. Na základě výsledků mapování aktivit společnosti na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech jsou ve třetí a zároveň závěrečné části předložena doporučení a návrhy na případná zlepšení marketingových aktivit. Tato doporučení vychází z provedené analýzy a jsou aplikována na framework See-Think-Do-Care. Práce je zakončena závěrem, který shrnuje dosažené výsledky.
Zvyšování obchodní účinnosti internetového obchodu
Sirový, Miloslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá zvyšováním obchodní účinnosti internetového obchodu 4RIDERS. Cílem práce je komplexní analýza, zhodnocení a doporučení konkrétních kroků k modernizaci internetového obchodu 4RIDERS z hlediska online marketingových aktivit, strategií a technických řešení. Teoretická část popisuje legislativní a technické požadavky nutné pro provoz internetového obchodu a definuje základní pojmy online marketingu a jeho nástrojů včetně online marketingové strategie See-Think-Do-Care. V praktické části je zpracována situační analýza, analýza a zhodnocení současné online marketingové strategie podle nástrojů Display, SEO, PPC, sociálních sítí, email marketingu a zbožových srovnávačů. Hlavní část práce tvoří návrh nové online marketingové strategie na základě modelu See-Think-Do-Care. Nedílnou součástí práce je analýza a zhodnocení současného technického řešení a doporučení nové e-shopové platformy s ohledem na realizaci navrhnuté online marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.