Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření změny výškové polohy těžiště u vozidel SUV vlivem zatížení
Caha, Antonín ; Rak, Martin (oponent) ; Křižák, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje měření výškové polohy těžiště vozidel SUV a posouzení změny polohy těžiště závislé na počtu pasažérů a vlivu zatížení od střešního boxu. V úvodu je popsána motivace a nastíněn směr, jakým se celá práce bude odvíjet. V rešeršní části je popsán aktuální stav poznání dané problematiky a dále práce shrnuje metody měření polohy těžiště. Obsahuje rovněž podrobný popis dosažených výsledků získaných při praktickém měření. Kapitola diskuze výsledků řešení získané výsledky detailně komentuje. V závěru je celá práce shrnuta a doplněna o konečné závěry, které vyplývají z obsahu práce.
Měření změny výškové polohy těžiště u vozidel SUV vlivem zatížení
Caha, Antonín ; Rak, Martin (oponent) ; Křižák, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje měření výškové polohy těžiště vozidel SUV a posouzení změny polohy těžiště závislé na počtu pasažérů a vlivu zatížení od střešního boxu. V úvodu je popsána motivace a nastíněn směr, jakým se celá práce bude odvíjet. V rešeršní části je popsán aktuální stav poznání dané problematiky a dále práce shrnuje metody měření polohy těžiště. Obsahuje rovněž podrobný popis dosažených výsledků získaných při praktickém měření. Kapitola diskuze výsledků řešení získané výsledky detailně komentuje. V závěru je celá práce shrnuta a doplněna o konečné závěry, které vyplývají z obsahu práce.
Nové trendy v automobilovém průmyslu
Martan, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Diplomová práce mapuje nové trendy v automobilovém průmyslu. Zkoumá, jakým směrem tyto trendy pozměnily automobilový trh a průmysl a z jakých příčin. Dále práce zjišťuje vliv trendů na prodeje nových osobních automobilů, kde je kladen důraz na nové technologie a vývoj automobilového trhu ve světě s důrazem na Českou republiku během krizového období. Práce sleduje 2 skupiny trendů, a to trendy, které se objevují již delší dobu, a trendy zcela nové, které významně ovlivňují automobilový trh. První jmenovaná skupina se zabývá technologickými inovacemi, ale i například problematikou rozšiřování modelových řad automobilek za účelem maximalizace objemu prodeje, či problematikou zvyšování bezpečnosti a výkonnosti nových modelů automobilů. Dalším důležitým tématem ve skupině je problematika fenoménu dieselového pohonu v Evropské unii a s ní související dodatečná daňová zátěž na vozy s vyšší spotřebou. Významná část druhé skupiny obsahuje vývoj a vliv finanční krize na prodeje nových vozů v daném období. Dále se věnuje zcela novým trendům jako snižování obsahu motoru při použití přeplňování (downsizing), nastupující vlně vozů SUV a fenoménu vozů s náhonem všech čtyř kol. V poslední části práce je pak rozebrána problematika a v závěru vývoj hybridních automobilů.
Uvedení nového modelu automobilu na trh
Mentlík, Tomáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Trešl, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá uvedením nové generace modelu Hyundai Tucson na český trh. Návrhy a doporučení pro uvedení nového modelu jsou podloženy detailní analýzou, vycházející z interních firemních zdrojů a sekundárních dat, která je rozdělena do několika následujících částí: analýza automobilového trhu, analýza segmentu sportovně užitkových vozidel, kam uváděný model spadá, rozbor consumer insight dat předchozí generace modelu, představení nové generace a jejích klíčových vlastností, přehled konkurentů a přímé srovnání s nimi, marketingovou komunikaci automobilky Hyundai, předchozí generace modelu a jednotlivých konkurentů a positioning. Závěrem a cílem práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nové generace modelu na trh se zaměřením na produkt, cílovou skupinu, konkurenci a komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.