Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků
Mediální obraz Rytířů Kladno ve dvou barážích o extraligu ledního hokeje
Keimar, Jaroslav ; Chladová, Marta (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Tématem této diplomové práce je analýza mediálního obrazu hokejového klubu Rytíři Kladno ve dvou barážích o extraligu. Výzkum kvalitativního charakteru vychází z konceptů rámcování a zpravodajských hodnot. Vzorek zahrnuje čtyři internetové portály ve dvou sledovaných obdobích. Tři z nich spadají do portfolií velkých mediálních domů, jeden je ryze hokejově zaměřený. Cílem práce je poskytnout odpověď na otázku, jak vybraná on-line média rámovala texty o kladenském hokejovém klubu. Jednotlivé rámce jsou včetně příkladů popsány v analytické části, jejíž závěr obsahuje sumarizaci poznatků a komparaci přístupů jednotlivých webových portálů. Zjištění plynoucí z vlastní analýzy jsou v závěru srovnávány s dosavadními vědeckými poznatky o rámcování mediálních sdělení a specifikách sportovní žurnalistiky.
Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Užitky hokejového utkání Rytířů Kladno pro diváky Cíle: Analýza a popis užitků vyplývajících z návštěvy hokejového utkání kladenských Rytířů pro diváky v sezoně 2012/2013. Zjištění spokojenosti diváků s jednotlivými užitky a navržení opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti diváků a zvýšení návštěvnosti. Metody: pozorování, elektronické dotazování, písemné dotazování, osobní dotazování Výsledky: Návrhy a doporučení pro zvýšení divácké spokojenosti a zvýšení návštěvnosti. Klíčová slova: Rytíři Kladno, marketingový výzkum, lední hokej, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků
Analýza komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno
Korychová, Monika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kuthanová, Andrea (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno. Cílem práce je analyzovat marketingové aktivity pořádané klubem se zaměřením na komunikační strategii klubu a pomocí marketingového výzkumu zhodnotit úspěšnost používané komunikační strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V každé z kapitol je uveden nejprve teoretický úvod do tématu a následně jsou uvedeny praktické souvislosti aplikované konkrétně na klub Rytíři Kladno. Praktickým přínosem práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjištění o tom, jaké je povědomí fanoušků o jednotlivých marketingových aktivitách klubu a jeho sponzorech. Na základě výzkumu je zhodnocena používaná komunikační strategie klubu a jsou uvedeny návrhy na její zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.