Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh optimalizace procesů při implementaci integrovaného systému řízení
Moravcová, Gabriela ; Milichovský, Miloš (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnost využití Ishikawa diagramu při analýze příčiny vzniku reklamací. První část je úvodem do problematiky, následující druhá část objasňuje proces od obdržení poptávky přes vývoj dílce až po uvolnění do sériové výroby. Ve třetí části práce popisuji průběh reklamačního řízení, všechny metodiky, které lze využít při řešení reklamací. Následuje krátký rozbor činnosti výrobních středisek, rozřazení reklamací podle viníka, všem neshodám přiřazuji faktory, které mají vliv na jejich vznik a každému faktoru váhu a vyhodnocuji získaná data. V závěrečné části navrhuji nápravná opatření.
Podnikatelský záměr-zlepšení řízení jakosti ve firmě Teva Czech Industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení jakosti ve společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje současnou situaci a problémy v této oblasti, pomocí kterých následně navrhuje zlepšení vedoucí ke zvýšení jakosti, sníţení nákladů a vyšší spokojenosti zákazníků.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Návrh na snížení počtu neshod s využitím nástrojů kvality
Vondruška, Jiří ; Cinková, Martina (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na snižování počtu neshod s využitím nástrojů kvality ve společnosti zabývající se barvením a zušlechťováním textilních materiálů. Cílem je návrh systému řízení neshod. Na základě analýzy současného způsobu řešení neshod jsou navrženy procesy evidence interních neshod a reklamací, na které navazuje systém vyhodnocování neshod. Návrh povede k systematickému přístupu při řešení neshod.
Zlepšení procesu expedice ve strojírenské firmě
Kubový, Tadeáš ; Klega, René (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení procesu expedice a procesu kvality ve výrobní společnosti. Obsahuje tři návrhy optimalizace procesů s cílem minimalizace ztrát. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část obsahuje globální a detailní analýzu společnosti s určením hlavních problémů. Na základě analýz jsou vypracovány návrhy řešení.
Revize systému Jidoka
Turková, Daniela ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navržení vhodných zlepšení týkající se uplatňovaného nástroje kvality – Jidoka ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. ve Frenštátě pod Radhoštěm. V úvodu práce byly identifikovány tři hlavní pro-blematické oblasti, u kterých byl požadován návrh na zlepšení. Tyto oblasti byly: vizualizace maximálního množství zmetků, fyzická manipulace se zmetky a aktuali-zace dokumentace. Práce obsahuje seznámení s problematikou, představení spo-lečnosti, princip uplatňování nástroje Jidoka ve firmě Continental a popis problema-tických oblastí. Závěrem jsou uvedeny návrhy řešení pro zadané oblasti a jejich apli-kace do praxe.
Analýza procesu veřejné autobusové dopravy
Růčka, Josef ; Holubář, Oldřich (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesu veřejné autobusové dopravy, se zaměřením na návrh subprocesu řízení reklamací. Obsahem práce je popis subprocesů hlavního procesu autobusové dopravy, analýza původního stavu subprocesu řízení reklamací a soubor doporučení a opatření, vedoucích ke zlepšení efektivnosti a vyhodnocování tohoto subprocesu.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.