Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení rizik projektu v konkrétní společnosti
Šafařík, Pavel ; Zahradník, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato práce se soustředí na řízení rizik ve společnosti, která rozvíjí svoje aktivity prostřednictvím online marketingu. Literární rešerše definuje důležité termíny, které korespondují s danou tématikou. Zejména jde o identifikaci, analýzu a následné metody eliminaci dopadu rizik. V analytické části jsou identifikovaná možná rizika společnosti, která byla zjištěna prostřednictvím vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Za pomocí získaných poznatků z praktické části jsou navrženy doporučená na eliminaci rizik.
Nástroj pro správu produktového portfolia firmy
Sázavský, Petr ; Šuška, Boris (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
Řízení rizik projektu v konkrétní společnosti
Šafařík, Pavel ; Zahradník, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato práce se soustředí na řízení rizik ve společnosti, která rozvíjí svoje aktivity prostřednictvím online marketingu. Literární rešerše definuje důležité termíny, které korespondují s danou tématikou. Zejména jde o identifikaci, analýzu a následné metody eliminaci dopadu rizik. V analytické části jsou identifikovaná možná rizika společnosti, která byla zjištěna prostřednictvím vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Za pomocí získaných poznatků z praktické části jsou navrženy doporučená na eliminaci rizik.
Nástroj pro správu produktového portfolia firmy
Sázavský, Petr ; Šuška, Boris (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
Product innovation in mobile applications
Michaličová, Alexandra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Jiřička, Martin (oponent)
Diplomová práce má za účel zjistit, zda zavedením nové funkcionality do mobilní aplikace, na základě stávajících konkurenčních trendů, dokáže vybraná aplikace získat novou pozici na trhu. Na zhodnocení nám slouží sběr dat a zpětné vazby od uživatelů. Práce přitom poukazuje na různé aspekty spojené s produktovým managementem v praxi. V teoretické části se věnuje definování produktového managementu a mobilní aplikace jako produktu, popisuje produktovou inovaci a metodiky využívané při řízení produktu. Úkolem praktické části je výběr nové funkcionality, kterou je zavedení programu pro firmy, popis všech aspektů při přípravě funkcionality a následně její vývoj. Z analýzy získaných dat a zpětné vazby od uživatelů práce vyhodnocuje její přínos pro společnost Liftago a jeho postavení na konkurenčním trhu.
Marketingová strategie nově zaváděné značky na českém trhu
Žabková, Romana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vaněk, Tomáš (oponent)
Diplomová práce pojednává o uvedení nové značky dekorativní kosmetiky na český trh. Cílem je zaznamenat a kriticky zhodnotit tento proces a marketingový mix značky jako takový. Důraz je kladen především na přínos aktivit realizovaných v rámci komunikačního mixu. K hodnocení jsou využívány metody výzkumu trhu (analýza prodejních dat, aktivit konkurence), které přinášejí informace o prodejích, podílech na trhu, konkurenci, dále pak metody výzkumu zákazníka (dotazníkové šetření, diskusní skupiny, pozorování), které nás informují o názorech, postojích a preferencích. Na základě zjištěných skutečností je pak vytvořen soubor doporučení k marketingovému mixu značky, který má pomoci k zajištění její dlouhodobé stability a rozvoje.
Návrh C2C služby pro směnný obchod, tvorba prototypu aplikace a uvedení na trh
Pokorný, Jakub ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Daněk, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá identifikováním příležitosti na trhu, analýzou a návrhem aplikace sloužící k zprostředkování (barterové) směny zboží mezi uživateli. Výstupem je realizovaný prototyp sloužící pro ověření uvedení služby na trh a následná analýza úspěšnosti, návrh postupu následného vývoje a zlepšování produktu dle výsledků využití prototypu. Závěrem definování parametrů, významu a omezení byznys plánu pro vznik, uvedení na trh a úspěšnost v získávání uživatelů a jejich udržení.
Analýza vývoje produktů v telekomunikacích
Hofrichter, Jakub ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Jirovský, Lukáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vývoj produktů ve firmách pohybujících se v telekomunikačním průmyslu. Ty pak poskytují produkty koncovým zákazníkům. V úvodní části jsou uvedeny a popsány nejzákladnější pojmy provázející danou problematiku. Dále je zde popsána metoda dosažení cíle práce, kdy se vychází z osobních rozhovorů se specialisty ve vybrané telekomunikační společnosti. Prvním cílem práce je identifikace proměnných ovlivňující úspěšnost zavedení nového produktu na trh služeb. Práce definuje interní a externí faktory v organizaci. Součástí analýzy současného stavu je posouzení interního RFC, které mělo během vývoje neočekávaně dlouhou dobu realizace (TTM). Obsahem této práce je vedle identifikace klíčových faktorů s dopady na realizaci také odhalení úzkých míst procesu. Tato úzká místa jsou z pohledu firmy problémem, který brání lepší výkonnosti dotčených procesů. Třetím a zároveň, z pohledu přidané hodnoty, hlavním cílem této práce je na základě předešlých analýz návrh vylepšení, která by mohla v budoucnu přispět k lepšímu vývoji produktů. Navržená vylepšení jsou konzultovány se specialistou Demand Managementu s cílem zjistit realizovatelnost a potenciální přínos v praxi. Největší přínos práce spočívá v navržených vylepšení a jejich posouzení pro budoucí realizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.