Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategická analýza společnosti Choceňská mlékárna
Nguyen Thi, Linh ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá provedením strategické analýzy společnosti Choceňská mlékárna s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje strategie, vybrané metody a nástroje, které jsou poté aplikovány v praktické části na konkrétní podnik. V práci je použito metod strategické a finanční analýzy, zejména PESTLE analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. K závěru na základě zjištěných informací bude zhodnoceno zdraví společnosti a budou navrhnuty případné doporučení, změny či postupy, které může podnik použít při svém strategickém řízení.
Strategická analýza vybrané společnosti
Vajnerová, Monika ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu maloobchodního řetězce BILLA, spol. s.r.o. a základě jejích výstupů formulovat strategická doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány typické nástroje, metody a postupy, které zkoumají vlivy vnějšího prostředí a vnitřní zdroje podniku. V praktické části je nejprve vypracována analýza PESTLE, která se zaměřuje na nejvýznamnější vlivy z hlediska politických, ekonomických, sociálních, technologických, legislativních a environmentálních faktorů. Dále je provedena podrobná analýza odvětví, do něhož vybraná společnost patří, analýza stávající konkurence a situace na trhu. Poté následuje vypracování analýzy vnitřních zdrojů podniku, do nichž spadá především zhodnocení finanční situace podniku, marketingové strategie a produktového portfolia privátních značek společnosti. Na závěr jsou všechny poznatky dílčích analýz přehledně shrnuty do SWOT analýzy a byla formulována strategická doporučení pro společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.