Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie pro HULK GYM s.r.o.
Bannikova, Kseniia
Bakalářská práce je věnovaná analýze a návrhu strategie pro vybrané fitness centrum. Hlavním cílem dané práce je formulace strategického cíle, dosažením kterého se zvýší konkurenceschopnost firmy a zefektivní interní procesy. K dosažení tohoto cíle byly použity nástroje strategického a projektového managementu. Vnější faktory ovlivňující společnost byly zkoumané pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní faktory byly identifikované na základě modelu 7S a GAP analýzy. Navržená strategie byla formulovaná na základě SWOT matice a obsahovala postupy projektového managementu.
Hodnocení výkonnosti podniku PATRIA Kobylí, a.s.
Chrástková, Klára
Tématem diplomové práce je vyhodnocení výkonnosti akciové společnosti PATRIA Kobylí. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, první z nich je teoretická, ve které jsou vysvětleny základní pojmy spojené s tématem a popsány nástroje, jež jsou aplikovány na konkrétní podnik. V praktické části je uvedena charakteristika zkoumaného podniku, u něhož je vypracována finanční analýza prostřednictvím vybraných ukazatelů a aplikován moderní přístup měření výkonnosti v podobě ukazatele EVA. Vývoj výsledků je sledován v pětiletém období. Analýza konkurenčního prostředí je provedena pomocí Porterova modelu pěti hybných sil, na který navazuje zhodnocení příležitostí a hrozeb (analýza SWOT). V závěru práce došlo ke srovnání mezi konkurenčními podniky na základě metody prostého pořadí.
Návrh obchodní strategie realitní kanceláře RK Evropa
Vaková, Daniela
Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie pro vybraný podnik. V literární rešerši je použita odborná literatura, pomocí které jsou vysvětleny pojmy dané problematiky. Následně v praktické části je na teoretickou část navázáno pomocí STEPE analýzy, Porterova modelu pěti hybných sil, rozšířeného marketingového mixu 7P, pomocí kterých jsou identifikovány hrozby, příležitosti, slabé a silné stránky ovlivňující podnik. Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu a doporučení pro zlepšení povědomí o pobočce a přilákání nových klientů.
Návrh strategie na zlepšení situace malého podniku
Sikorová, Anna
Sikorová, Anna. Návrh strategie na zlepšení situace malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zaměřuje na navržení strategie vhodné pro malý podnik. V teoretické části je popsána veškerá terminologie strategického řízení a strategické analýzy, která je následně aplikována v praktické části. Je zde proveden rozbor vnějšího i vnitřního prostředí podniku pomocí analýz zvolených za účelem efektivní identifikace silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě výsledků analýzy je navrhnuta strategie, která je pro podnik nejlepší. V závěru jsou uvedena doporučení pro implementaci strategie.
Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt
Zahradníčková, Barbora
Zahradníčková, B. Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zaobírá online propagací značky Coffee Discovery Box, jež je původním projektem podniku The Roses. Cílem práce je vytvořit návrh online marketingové kampaně zaměřené na zvýšení povědomí o značce a oslovení nových zákazníků. Součástí práce je situační analýza, v rámci níž bylo vnější pro-středí popsáno podle Porterova modelu pěti hybných sil a vnitřní prostředí podle McKinseyho modelu 7S. Pro získání uceleného přehledu o kávových preferencích spotřebitelů bylo provedeno online dotazníkové šetření. Primární data přispěla k definování cílových segmentů. Výsledkem práce je návrh online propagace v prostředí platforem Sklik, Google Ads a sociálních sítí jakož i návrh případných změn současného webu podniku.
Návrh strategie pro malé nezávislé knihkupectví
Barančicová, Terezie
Bakalářská práce se zaobírá strategií pro malé nezávislé knihkupectví, která by mě-la pomoci zvýšit povědomí o knihkupectví a jeho zisk. Teoretická část práce je za-ložena na odborné literatuře a zaměřuje se na zásadní pojmy a metody z oblasti strategického řízení a marketingu. Praktická část je postavena na poznatcích z teoretické části. Na základě vnější analýzy, kde je použita PESTE analýza a Porterův model pěti hybných sil, jsou identifikovány příležitosti a hrozby. Silné a slabé stránky jsou nalezeny ve vnitřním prostředí knihkupectví a zhodnoceny na základě principu klíčových faktorů. Prostřednictvím SWOT analýzy jsou navrhnuty jednotlivé strategie, z nichž je jedna vybrána a ekonomicky zhodnocena. Připojen je i návrh marketingové strategie.
Společenská odpovědnost na českém trhu s oděvy
Zahradníčková, Barbora
Zahradníčková B. Společenská odpovědnost na českém trhu s oděvy. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce se zaobírá tématem oděvního odvětví v České republice. Ukazuje, jakým způsobem je možné do jeho chodu implementovat aspekt udržitelnosti, jak na tuto problematiku nahlíží podniky a jak ji vnímají samotní spotřebitelé. Cílem je návrh nezávazných doporučení v oblasti komunikace podnikatelských subjektů při zohlednění myšlenek a principů udržitelnosti a pomalé módy. V rámci rozboru nabídkové strany byla provedena analýza podle Porterova modelu pěti hybných sil, jež napomohla k získání přehledu o aktuální situaci na sledovaném trhu. Rozbor poskytl informace o silných a slabých stránkách, jakož i o příležitostech a hrozbách v oděvním odvětví. K analýze poptávky přispěl primární kvantitativní a kvalitativní výzkum spotřebitelského chování.
Obchodní strategie restauračního zařízení
Filásek, Adam
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení obchodní strategie pro restaurační zařízení. Práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je popsána terminologie strategického řízení a strategické analýzy. V analytické části je proveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí podniku, který identifikuje silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Vnější prostředí je charakterizováno pomocí Porterova modelu pěti hybných sil, PEST analýzou a analýzou zákazníků, dodavatelů a konkurentů. Vnitřní prostředí je zkoumáno modelem 7P a finanční analýzou. Na základě těchto výsledků je navrhnuta strategie, která vede ke zlepšení současné ekonomické situace podniku. Konkrétní strategie jsou: zvýšení tržeb, zajištění lepší dostupnosti, snížení nákladů na pořízení zboží, zefektivnění a zrychlení procesů, zlepšení plánovacího procesu. V závěru jsou uvedena doporučení pro implementaci strategie.
Návrh strategie pro prodejnu zdravé výživy
Beňo, Martin
Beňo, M. Návrh strategie pro prodejnu zdravé výživy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem strategie pro prodejnu zdravé výživy, jež se primárně zaměřuje na produkty lokálních výrobců a zdravé potraviny. Cílem je navrhnout strategii, která zvýší konkurenceschopnost podniku a jeho postavení na trhu. Na základě analýzy makroprostředí pomocí analýzy PESTE, odvětvového prostředí pomocí Porterova modelu pěti hybných sil a vnitřního prostředí analyzovaného Principem klíčových faktorů jsou nalezeny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Ty jsou pomocí EFE a IFE matice ohodnoceny. Prostřednictvím SWOT analýzy jsou navrženy vhodné strategie, z nichž dvě nejpřívětivější jsou ekonomicky ohodnoceny. Na základě strategické analýzy se podniku doporučuje zavedení efektivní podpory prodeje, spolu s využitím potenciálu propagace, a vytvoření webových stránek s e-shopem.
Řízení rizik ve společnosti nabízející jeřábnické služby
Milis, Jakub
Milis, J. Řízení rizik ve společnosti nabízející jeřábnické služby. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2013. Bakalářská práce se zabývá identifikací a řízení rizik v obchodní společnosti. První část práce se věnuje literární rešerši, ve které jsou vymezeny základní pojmy, klasifikace rizik, analýza rizik a řízení rizik. V druhé části práce jsou teoretické poznatky aplikované na společnost Milis Montáže s.r.o. Nejprve jsou identifikována rizika na základě spojení stanovených aktiv a na nich působících hrozeb. Analýza rizik vychází z matice rizik, kde jsou rizika vyhodnocena podle pravděpodobnosti jejich výskytu a intenzitě negativního dopadu. Následně jsou vybrána nejvýznamnější rizika a jsou navrhnuta doporučení pro jejich ovládání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.