Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.