Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
Diktovací systém pro platformu Android
Horák, Miroslav ; Pešán, Jan (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit distribuovaný diktovací systém. Diktování bude probíhat v reálném čase. Klientská část je určena  pro platformu Android. Serverová část je určena pro Windows OS. Pro přepis řeči bude využito již existující jádro rozpoznávacího systému.
3D Computer Vision on the Android Platform
Vášová, Viktorie ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Kudělka, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problémem automatické rekonstrukce 3D informace z páru fo- tografií. Zkoumá, do jaké míry je možné tuto úlohu vyřešit na mobilním tele- fonu běžícím na platformě Android. Základem práce je popis několika algoritmů v oblasti hledání korespondencí mezi fotografiemi. Obsahem je rovněž popis hlavních specifik zvolené platformy z vývojářského hlediska. Uvedené algoritmy jsou pak vhodným způsobem využity pro návrh řešení zajišťující automatickou 3D rekonstrukci. Ta běží čistě na mobilním telefonu a zahrnuje jak prvotní snímání fotografií kamerou mobilního telefonu, tak finální vizualizaci. Součástí práce je softwarová implementace popisované aplikace.
3D Computer Vision on the Android Platform
Vášová, Viktorie ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Kudělka, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problémem automatické rekonstrukce 3D informace z páru fo- tografií. Zkoumá, do jaké míry je možné tuto úlohu vyřešit na mobilním tele- fonu běžícím na platformě Android. Základem práce je popis několika algoritmů v oblasti hledání korespondencí mezi fotografiemi. Obsahem je rovněž popis hlavních specifik zvolené platformy z vývojářského hlediska. Uvedené algoritmy jsou pak vhodným způsobem využity pro návrh řešení zajišťující automatickou 3D rekonstrukci. Ta běží čistě na mobilním telefonu a zahrnuje jak prvotní snímání fotografií kamerou mobilního telefonu, tak finální vizualizaci. Součástí práce je softwarová implementace popisované aplikace.
3D aplikace pro platformu Android
Smejkal, Jakub ; Švub, Miroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova řešení problému Rubikovy kostky je naimplementována i umělá inteligence.
Diktovací systém pro platformu Android
Horák, Miroslav ; Pešán, Jan (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit distribuovaný diktovací systém. Diktování bude probíhat v reálném čase. Klientská část je určena  pro platformu Android. Serverová část je určena pro Windows OS. Pro přepis řeči bude využito již existující jádro rozpoznávacího systému.
Vývoj mobilních aplikací pro platformu Android v programovacím jazyce Java
Uchytil, Petr ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci popisuji základy programování aplikací pro operační systém Android. K programování je využit programovací jazyk Java. V úvodu práce je stručně popsána struktura operačního systému Android. Následuje kapitola, která se věnuje charakteristické architektuře Android aplikací. V ní jsou popsány jednotlivé komponenty, které jsou součástí takřka každé Android aplikace. Další kapitoly se zabývají vytvářením grafického uživatelského rozhraní a persistencí. Na konci každé kapitoly se snažím o porovnání s platformou Java SE. Nakonec je představena praktická aplikace.
Systém pro správu úkolů na platformě Android navržený podle metodiky Material Design
Haubert, Marek ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj uživatelského rozhraní aplikace na platformě Android. V úvodu práce je krátce představen operační systém Android a popsána architektura aplikací. V dalších kapitolách následuje popis komponent uživatelského rozhraní včetně praktických ukázek jejich použití v aplikaci. Důraz je kladen na vývoj v souladu s grafickou specifikací Material Design a se zásadami správného návrhu a vývoje Android aplikací. V praktické části práce je popsán postup při vývoji uživatelského rozhraní na ukázkové aplikaci. Práce je určena začínajícím vývojářům mobilních aplikací pro výuku vývoje uži-vatelského rozhraní, ale může být užitečná i pro pokročilejší vývojáře, kteří se ještě neseznámili se specifikací Material Design.
Platforma Android v.4
Petrovič, Marko ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám mobilním operačním systémem Android a to konkrétně jeho verzí Android 4.0, která je určená pro chytré telefony a tablety. Práce má několik částí. V té první se věnuji platformě Android jako celku, její architektuře, funkcím a předchozím verzím. V druhé části se již zabývám samotným Androidem 4.0, jeho rozdíly od předchozích verzí, novými funkcemi a sjednocením platformy Android. Třetí část obsahuje informace o dění kolem platformy Android a statistiky týkající se této platformy. Poslední praktická část obsahuje výsledky a vyhodnocení dosažené na základě dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.