Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monitorování síťového provozu s využitím jazyka P4
Patová, Pavlína ; Matoušek, Jiří (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Dnes se často setkáváme s potřebou monitorovat kvalitu sítě a služeb. K tomuto účelu může posloužit například INT. Cílem je nalézt optimální platformu a s tím spojený překladač pro implementaci INT, pokusíme se tedy k již implementovaným aplikacím (T4P4S, BMv2) nalézt alternativu. Tyto dvě platformy, ale také zmíníme a rozebereme jejich výhody a nevýhody. Výsledkem práce je přehled možností jednotlivých kompilátorů a výkonu popsaných řešení.
Graf řízení toku programů v jazyce P4
Ponek, Timotej ; Šišmiš, Lukáš (oponent) ; Kekely, Lukáš (vedoucí práce)
Koncept SDN sa postupne stal jedným z najpopulárnejších riešení správy sietí. Umožňuje rýchlu rekonfigurovateľnosť sieťových zariadení tak, aby odrážala aktuálne požiadavky a taktiež umožňovala rýchle testovanie nových riešení. Týmto podporuje pokrok v sieťovej oblasti. Táto práca sa venuje jazyku P4, ktorý je jednou z implementácií konceptu SDN. Prínosom práce je zlepšenie časti existujúceho open-source prekladača jazyka P4, ktorá slúži na generovanie grafov riadenia toku programu. Nová implementácia zachytáva tok programu aj vo vnútri tabuliek a akcií, čo umožňuje ľahšie kontrolovať výstup prekladu a ďalej optimalizovať prekladač pre potreby redukcie mŕtveho kódu. Taktiež poskytuje možnosť generovať fullgraf vo formáte dot a preddefinovanom json formáte, ktorý zachytáva tok programu naprieč všetkými funkčnými blokmi daného P4 programu.
Dialog jako cesta k rozvoji osobnosti dítěte
ČINÁTLOVÁ, Martina
Hlavním tématem mé bakalářské práce je využití dialogu ve výchově - nástrojem k tomuto se stal filozofický dialog, tak jak je používán ve Filozofii pro děti. V teoretické části práce je přiblížený koncept Filosofie pro děti, včetně některých děl švýcarské autorky Evy Zöller Morf. Tento přístup je doplněn vývojovými charakteristikami předškolního věku a možnosti podpory rozvoje morálního usuzování a emočních kompetencí, k nimž může P4C přispět. Praktická část shrnuje akční výzkum realizovaný v jedné MŠ. Obsahuje záznam pěti setkání, v nichž výchozím bodem byla četba knih a společné přemýšlení nad tématy jejich příběhů. Děti se v průběhu naučily uvědomovat si různé nejasnosti a vyslovovat je nahlas, zároveň také byly později schopné si navzájem odpovídat, společně přemýšlet a posouvat diskuze dál. Během rozhovorů si naslouchaly a věcně nebo méně věcně se vyjadřovaly k tématu.
Filozofie pro děti jako pomoc mezigeneračnímu dialogu o charakteru společnosti "dříve" a "dnes"
MEDALOVÁ HŮDOVÁ, Václava
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda metoda Filozofie pro děti může sloužit jako prostředek pomoci mezigeneračnímu dialogu. V teoretické části vysvětluje principy metody v souvislosti s její historií, filozofickým základem, rozvojem trojdimenzionálního myšlení a intelektových dovedností. Vymezuje základní charakteristiku životního období adolescence a stáří s důrazem na proces hledání vlastní identity, význam vrstevnických skupin u adolescentů a adaptaci na stáří u seniorů. V rámci otázky mezigeneračního dialogu se zabývá také vzájemnými konflikty těchto věkových skupin a jejich příčinami zejména v podobě ageismu, věkové segregace nebo negativních stereotypů. Výzkumná část hledá pomocí kvalitativního výzkumu v ohniskových skupinách odpověď na dvě výzkumné otázky - "Lze v průběhu diskuse v ohniskové skupině vnímat prvky filozofického dialogu?" a "Lze v průběhu diskuse v ohniskové skupině vnímat problémy týkající se charakteru doby "dříve" a "dnes", které skupina společně řeší?". Samotný výzkum je vedený formou hodiny Filozofie pro děti, na níž společně diskutují dvě ohniskové skupiny - skupina adolescentů a skupina seniorů. Získaná data jsou analyzována pomocí kódování a následně interpretována ve vztahu k formulovaným výzkumným otázkám.
Monitorování síťového provozu s využitím jazyka P4
Patová, Pavlína ; Matoušek, Jiří (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Dnes se často setkáváme s potřebou monitorovat kvalitu sítě a služeb. K tomuto účelu může posloužit například INT. Cílem je nalézt optimální platformu a s tím spojený překladač pro implementaci INT, pokusíme se tedy k již implementovaným aplikacím (T4P4S, BMv2) nalézt alternativu. Tyto dvě platformy, ale také zmíníme a rozebereme jejich výhody a nevýhody. Výsledkem práce je přehled možností jednotlivých kompilátorů a výkonu popsaných řešení.
Graf řízení toku programů v jazyce P4
Ponek, Timotej ; Šišmiš, Lukáš (oponent) ; Kekely, Lukáš (vedoucí práce)
Koncept SDN sa postupne stal jedným z najpopulárnejších riešení správy sietí. Umožňuje rýchlu rekonfigurovateľnosť sieťových zariadení tak, aby odrážala aktuálne požiadavky a taktiež umožňovala rýchle testovanie nových riešení. Týmto podporuje pokrok v sieťovej oblasti. Táto práca sa venuje jazyku P4, ktorý je jednou z implementácií konceptu SDN. Prínosom práce je zlepšenie časti existujúceho open-source prekladača jazyka P4, ktorá slúži na generovanie grafov riadenia toku programu. Nová implementácia zachytáva tok programu aj vo vnútri tabuliek a akcií, čo umožňuje ľahšie kontrolovať výstup prekladu a ďalej optimalizovať prekladač pre potreby redukcie mŕtveho kódu. Taktiež poskytuje možnosť generovať fullgraf vo formáte dot a preddefinovanom json formáte, ktorý zachytáva tok programu naprieč všetkými funkčnými blokmi daného P4 programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.