Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace štěrbinové vztlakové klapky letounu
Dvořák, Petr ; Šošovička, Róbert (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je optimalizovat vztlakovou mechanizaci letounu Phoenix Air U-15 tak, aby letoun splňoval požadavky předpisu UL-2 na pádovou rychlost – 65 km/h. Tohoto cíle je dosaženo optimalizací polohy štěrbinové klapky za využití CFD – software Ansys Fluent v6. Práce řeší i optimalizaci klapky pro vzlet a konstrukční řešení vyklápění klapky.
Využití optimalizačních metod při návrhu transsonického křídla s implementací základních konstrukčně pevnostních omezení
Doupník, Petr ; Salga, Jaroslav (oponent) ; Pátek, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Práce seznamuje s využitím optimalizačních metod při návrhu křídla malého dopravního letounu kategorie business-jet, se zahrnutím základních konstrukčně pevnostních omezení. Konkrétně v ní byly prozkoumány možnosti metody plochy odezvy. Byla prokázána efektivita metody plochy odezvy ve spojení s CFD metodami při aerodynamické optimalizaci. Základní pevnostní požadavky byly začleněny do optimalizace a byl tak řešen reálný multidisciplinární problém. Práce se také zabývá metodami vyhodnocení rozložení zatížení po rozpětí křídla. Disertační práce byla řešena v rámci evropského projektu CESAR 6. rámcového programu EU.
Optimalizace štěrbinové vztlakové klapky letounu
Dvořák, Petr ; Šošovička, Róbert (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je optimalizovat vztlakovou mechanizaci letounu Phoenix Air U-15 tak, aby letoun splňoval požadavky předpisu UL-2 na pádovou rychlost – 65 km/h. Tohoto cíle je dosaženo optimalizací polohy štěrbinové klapky za využití CFD – software Ansys Fluent v6. Práce řeší i optimalizaci klapky pro vzlet a konstrukční řešení vyklápění klapky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.