Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Analýza distribuce zboží při promočních akcích
Tuhkanen, Petra ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Tématem práce je analýza distribuce zboží při promočních akcích. Za promoční akce v této práci považujeme akce event marketingu a podpory prodeje v místě prodeje. Cílem práce je analýza distribuce a optimalizace současného řešení. V teoretické části práce se zabýváme objasňováním vybraných pojmů z marketingové komunikace a distribuce. V praktické části se věnujeme analýze distribuce zboží při promočních akcích u společnosti prodávající nealkoholické nápoje. V závěru práce navrhneme zlepšení současného stavu distribuce vzhledem k nákladům a času.
Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Kohoutová, Denisa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, určený pro analýzu kampaně podpory prodeje. Praktická část je rozdělena na dva úseky, a to na analýzu podpory prodeje vybraného produktu a na vnímání značky Henkel mezi studenty. V závěru praktické části jsou uvedena praktická doporučení pro další podobné kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.