Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Švalbová, Barbora ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Matějka, Karel (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakou perspektivu má tradiční formát televize v plánování komunikačních kampaní velkých zadavatelů reklamy na českém trhu. Prostředkem k dosažení vytčeného cíle je analýza aktuálního mediálního mixu postavena na případové studii komunikačních kampaní společnosti Vodafone v letech 2013-2016, ve které je využito kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů se zástupci zadavatele reklamy, komunikační a mediální agentury. Závěrem je, že tradiční formát televize má perspektivu na českém trhu, neboť jeho formát dosud není zastupitelný s ohledem na zásah cílové skupiny.
Komunikační strategie společnosti CrossCafe original s.r.o.
Mukenšnablová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci největšího českého kavárenského řetězce CrossCafe original s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačním plánováním. V praktické části je sestavena SWOT analýza společnosti CrossCafe na základě veřejně dostupných informací, vlastního pozorování, konkurenční analýzy a výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření mezi současnými zákazníky. Následně jsou s přihlédnutím k výsledkům SWOT analýzy navrženy možná vylepšení marketingové komunikace společnosti CrossCafe.
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Význam bankovního trhu v moderním světě stále roste a v důsledku navyšující se konkurence je i marketingová komunikace bank čím dál intenzivnější. Diplomová práce se zabývá jak analýzou komunikačních nástrojů bank, vyhodnocením úspěšnosti a srovnáním efektivity jejich komunikace, tak i segmentací a targetingem spotřebitelů bankovních produktů v České republice. Provedení segmentace umožňuje lépe pochopit spotřebitele, vybrat vhodné cílové segmenty a vytvořit tak komunikaci, která je připravená spotřebitelům na míru. V závěru práce je vyhodnocena komunikace bank v souvislosti s vytvořenými segmenty a také jsou formulována doporučení týkající se targetingu jednotlivých segmentů. Veškeré analýzy jsou postaveny na skutečných datech z reálného prostředí.
Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Koutníková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.