Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jednotrámový most
Lachová, Alžběta ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh silničního mostu o jenom poli. Most převádí komunikaci kategorie S7,5 přes říční tok. Byly navrženy 3 varianty, ze kterých byla varianta A dále zpracována. Jedná se o jednotrámovou dodatečně předpjatou konstrukci o rozpětí 24 m. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výpočet účinků zatížení probíhal za pomocí programu Scia Engineer 19.1. s kontrolou ručním výpočtem v programu Excel.
Most přes řeku Valová
Vytásek, Ondřej ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce byl návrh nové mostní konstrukce o jednom poli. Bylo zpracováno několik studií, z nichž jsem vybral jednu a sice monolitickou jednotrámovou variantu z předpjatého betonu, jenž nahradí stávající již nevyhovující most. Most má rozpětí 28,94m a šířku 9,6m. Součástí práce je statický výpočet, výkresy výztuže, tvaru a dispozice mostu.
Návrh předpjatého mostu
Schafferová, Denisa ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je zpracování podrobného návrhu nosné konstrukce mostu. Konstrukce je navržena jako jednotrámový most o 2 polích celkové délky 55,7 m. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer 22.0. Konstrukce je posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti dle platných evropských norem. Pro posouzení průřezů je použit program MS Excel, IDEA StatiCa 23.0 a FIN EC 2020. Kromě návrhu mostovky je proveden i výpočet spodní stavby. Diplomová práce obsahuje podrobnou výkresovou dokumentaci řešených částí.
Silniční jednotrámový most
Lipovský, Václav ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce. Most převádí pozemní komunikaci kategorie S7,5 přes říční tok. K práci byly vypracovány tři varianty, ze kterých se vybrala nejvhodnější a ta byla dále podrobněji zpracována. Zvolená nosná konstrukce je dodatečně předpjatý jednotrámový most o jednom poli. Rozpětí konstrukce činí 28,0 m. Bylo provedeno podrobné zpracování a posouzení konstrukce na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Následovalo zhotovení podrobných výkresů a vizualizace.
Silniční jednotrámový most
Lipovský, Václav ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostní konstrukce. Most převádí pozemní komunikaci kategorie S7,5 přes říční tok. K práci byly vypracovány tři varianty, ze kterých se vybrala nejvhodnější a ta byla dále podrobněji zpracována. Zvolená nosná konstrukce je dodatečně předpjatý jednotrámový most o jednom poli. Rozpětí konstrukce činí 28,0 m. Bylo provedeno podrobné zpracování a posouzení konstrukce na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Následovalo zhotovení podrobných výkresů a vizualizace.
Most přes řeku Valová
Vytásek, Ondřej ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce byl návrh nové mostní konstrukce o jednom poli. Bylo zpracováno několik studií, z nichž jsem vybral jednu a sice monolitickou jednotrámovou variantu z předpjatého betonu, jenž nahradí stávající již nevyhovující most. Most má rozpětí 28,94m a šířku 9,6m. Součástí práce je statický výpočet, výkresy výztuže, tvaru a dispozice mostu.
Jednotrámový most
Lachová, Alžběta ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh silničního mostu o jenom poli. Most převádí komunikaci kategorie S7,5 přes říční tok. Byly navrženy 3 varianty, ze kterých byla varianta A dále zpracována. Jedná se o jednotrámovou dodatečně předpjatou konstrukci o rozpětí 24 m. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výpočet účinků zatížení probíhal za pomocí programu Scia Engineer 19.1. s kontrolou ručním výpočtem v programu Excel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.