Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie přístupu v současné obchodní diplomacii: srovnání Číny a Indie
Lauberová, Petra ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Zemanová, Štěpánka (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je zhodnotit přístup Číny a Indie k vykonávání jejich obchodní diplomacie a na základě nabytých poznatků určit, která země si zvolila efektivnější strategii ve svém přístupu. Obchodní diplomacie je pro účely práce zúžena do 4 okruhů aktivit. Předmětem zkoumání je výkon obou zemí na půdě Světové obchodní organizace, jejich přístup k vyjednávání bilaterálních a regionálních dohod o volném obchodu, systém jejich pro-exportní podpory a systém podpory přílivu investic do země. Jelikož se efektivita obchodní diplomacie silně odvíjí od koordinace ve spolupráci jejích aktérů, je součástí hodnocení obou zemí také způsob rozdělení kompetencí v této oblasti mezi jednotlivá domácí ministerstva.
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
Kuncová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickým i praktickým pojetím marketingových komunikací, včetně Public Relations, s důrazem na veřejný sektor a jejich použití jako nástroje podpory investic. Veškeré poznatky jsou aplikovány na Českou republiku a Agenturu na podporu podnikání a investic CzechInvest. Primárním cílem je identifikovat marketingově-komunikační aktivity, techniky, formy a nástroje související s podporou vstupu investora do ČR, provést jejich analýzu, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje. Detailně je zkoumána aktuální problematika webových stránek a vizuálního stylu agentury tak, aby výsledky vlastních terénních šetření vedly k jejich zlepšení a možnosti budoucí aplikace v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.