Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje utváření pozitivního image
Jirgesová, Markéta ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza firemní image vybrané společnosti. Zvolená společnost je LITEX s.r.o. Rozbor image této společnosti vychází z identifikace prvků, ze kterých se skládá firemní identita, a poté ze zjištění image vnímané spotřebiteli na českém trhu. Dalším cílem je zaměření se na znalost značky a celkové zhodnocení vnímání značky spotřebiteli na trhu. Pro úplnost práce je uvedeno i srovnání některých prvků s největšími konkurenty v odvětví. Práce je pro přehlednost rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou představeny pojmy týkající se image společnosti a ve druhé neboli praktické části je představena společnost LITEX s.r.o. a analyzovány její marketingové a komunikační nástroje.
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Kohoutková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kozák, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti pro komunikaci s veřejností velmi náročný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.