Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh odpružení terénního motocyklu s elektrickým pohonem
Hlaváč, Pavel ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem odpružení na elektrický terénní motocykl. Cílem je určit optimální tlumící síly a tuhosti pružin pro motocykl o daných parametrech pro různé hmotnosti jezdců. Byly změřeny vstupní parametry jako tuhost a tlumení pneumatiky, tlumení vidlic a tlumiče používaných na motocyklu stejného typu. Pomocí nich byly vytvořeny tlumící síly pro pokrytí většího rozsahu poměrného útlumu. Dále byly tyto síly a tuhosti pružin testovány při přejezdu nerovností ve vytvořených čtvrtinových a polovičním modelu pro vyhodnocení změny nastavení podvozku na komfort jezdce a jízdní bezpečnost. Z provedených simulací je následně určena optimální tlumící síla a tuhost pružin pro elektrický terénní motocykl.
Design městského motocyklu na elektrický pohon
Rýznarová, Adéla ; Surman, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
V současné době se čím dál častěji lidé potýkají s problémy týkajícími se příliš husté dopravy. Nejvíce je to znatelné především v městském prostředí, kde se pravidelně potkává velké množství různých dopravních prostředků, zejména osobních automobilů se spalovacím motorem. Jejich nadměrná četnost výrazně ztěžuje dopravní situaci a významně přispívá ke znečištění ovzduší. Tato situace není z dlouhodobého hlediska udržitelná, proto jsou čím dál častěji lidmi vyhledávány ekologičtější alternativy. Jako jedno z možných řešení se nabízí např. částečné nahrazení klasických dopravních prostředků městskými jednostopými vozidly na elektrický pohon, které díky svým kompaktním rozměrům a větší míře ekologičnosti, ulehčují městské dopravě.
Návrh konstrukce jednostopého vozidla s elektrickým pohonem
Uhlíř, František
V této bakalářská práci se zabývám konstrukcí elektrických jednostopých vozidel. Popisuji vývoj, kterým si motocykly obecně prošly, legislativní informace týkající se motocyklů a náležitosti jejich konstrukce. Podrobnější popis jsem věnoval geometrii podvozku, specifikům jeho jednotlivých dílů, výhodám a nevýhodám jednotlivých konstrukčních řešení. V poslední části jsem popsal odlišnosti, které skýtá konstrukce elektrických dopravních prostředků, a v závěru jsou uvedeny do praxe, skrze návrh řešení rámu jednostopého motorového vozidla s elektrickým pohonem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.