Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Elektronické řízení servomechanismu u trenažéru
Valouch, Martin ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit elektronické řízení polohovacího servomechanismu u řidičského trenažéru. Jako řídící jednotka byl vybrán 8 bitový mikrokontrolér ATmega16 od firmy ATMEL® a pro snímání aktuálního úhlu natočení sedačky magnetický rotační enkodér AS5040 od firmy Austriamicrosystems®. Pro vytvoření akčního členu bylo zvoleno můstkové zapojení MOS tranzistorů. Pro jejich buzení byly použity dvě jednotky úrovňových převaděčů a budičů. Ty mají za úkol převést výstupní signál TTL úrovně z mikrokontroléru na napětí o potřebné úrovni pro kvalitní sepnutí tranzistorů. K přenosu dat z počítače trenažéru do mikrokontroléru lze požít rozhraní RS485 nebo RS232.
Elektronické řízení servomechanismu u trenažéru
Valouch, Martin ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit elektronické řízení polohovacího servomechanismu u řidičského trenažéru. Jako řídící jednotka byl vybrán 8 bitový mikrokontrolér ATmega16 od firmy ATMEL® a pro snímání aktuálního úhlu natočení sedačky magnetický rotační enkodér AS5040 od firmy Austriamicrosystems®. Pro vytvoření akčního členu bylo zvoleno můstkové zapojení MOS tranzistorů. Pro jejich buzení byly použity dvě jednotky úrovňových převaděčů a budičů. Ty mají za úkol převést výstupní signál TTL úrovně z mikrokontroléru na napětí o potřebné úrovni pro kvalitní sepnutí tranzistorů. K přenosu dat z počítače trenažéru do mikrokontroléru lze požít rozhraní RS485 nebo RS232.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.