Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání a realizace kondičního tréninku u kategorie žactva v házené
Hlavatý, Lukáš ; Petružela, Jan (vedoucí práce) ; Vorálek, Rostislav (oponent)
Název: Vnímání a realizace kondičního tréninku u kategorie žactva v házené Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem se trénink implementuje do žákovských kategorií v házené. Metody: K sesbírání dat byla vytvořena anonymní anketní šetření, která byla následně rozeslána pomocí Českého svazu házené mezi trenéry minižáků, mladšího žactva a staršího žactva. Výsledky: Kondiční přípravě v klubech s lepším statutem dle ČSH se dává více prostoru oproti klubům s nižším statutem dle ČSH. V klubech kondiční přípravu sestavuje především hlavní trenér a kondiční tréninky jsou zařazeny především ve formě minibloků. Klíčová slova: házená, silová a kondiční příprava, Český svaz házené, dlouhodobý rozvoj sportovce
Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené Cíle: Cílem této diplomové práce je předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace ČSH. Tyto návrhy budou vytvořeny na základě zanalyzování a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Českého svazu házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím kvalitativních metod. Mezi ně patří analýza příslušných dokumentů, polostrukturované interview se specialistkou komunikace Českého svazu házené a rozhovory pomocí návodu s aktivními hráči a s fanoušky. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace, která vychází ze zjištěných předností a nedostatků té současné. Návrh vychází z reálných možností Českého svazu házené a je založen hlavně na finančně nenáročných nástrojích, tzn. na online marketingu, PR a podpoře prodeje. Klíčová slova: házená, Český svaz házené, marketingová komunikace, polostrukturované interview, rozhovory pomocí návodu

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.