Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného hotelu
Saska, Marek ; Vudková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové mixu a dalších marketingových řešení pro malý hotel v Praze. Práce je rozdělena do tří tematických okruhů. První okruh pojednává o marketingu v teoretické rovině a vysvětluje pojmy spjaté s tématem. V druhém tematickém okruhu jsou zpracovány marketingové analýzy, konkurence a popis aktuální situace v hotelu. Posledním okruhem této práce je návrh marketingového mixu a další doporučení pro zlepšení jeho pozice na trhu.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Marketingový mix vybraného hotelu
Saska, Marek ; Vudková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové mixu a dalších marketingových řešení pro malý hotel v Praze. Práce je rozdělena do tří tematických okruhů. První okruh pojednává o marketingu v teoretické rovině a vysvětluje pojmy spjaté s tématem. V druhém tematickém okruhu jsou zpracovány marketingové analýzy, konkurence a popis aktuální situace v hotelu. Posledním okruhem této práce je návrh marketingového mixu a další doporučení pro zlepšení jeho pozice na trhu.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Analýza konkurenceschopnosti podniku EkoTerm - Servis spol. s.r.o.
Lukeš, Ondřej ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Tématem bakalářské práce je "Analýza konkurenceschopnosti podniku EkoTerm -- Servis, spol. s. r. o''. Cílem této práce je zanalyzovat podnik pro posouzení jeho konkurenceschopnosti směrem k jeho největším konkurentům. Práce je rozdělena na dvě části. V první části, teoretické, je definován pojem konkurence, dále definice konkurenceschopnosti a možnosti jejího měření. Teoretická část rozebírá, co konkurence znamená, definici konkurenceschopnosti, jak konkurenci schopnost můžeme měřit. Podnik bude rozebrán pomocí strategické analýzy makra a mikro okolí. Pro analýzu mikro okolí byla vybrána analýza PEST. Hlavní analýzou makro okolí se stala analýza PEST. Strategická analýza mikro okolí byla postavena na metodě benchmarking. Strategickou analýzu mikro okolí jsem postavil na metodě benchmarking. Díky této metodě podnik rozeberu podle Porterova modelu konkurenčních sil a finanční analýzy. Na závěr bude uskutečněna SWOT analýza V praktické části budou využity všechny analýzy zmíněné v části teoretické, doplněné o analýzu konkurenčních cen služeb. Praktickou část zakončuji analýzou SWOT, která zobrazuje silné a slabé stránky podniku a jeho možné hrozby a příležitosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.