Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 315 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Key factors for establishing a specific tour operator business in the Czech Republic
Dokulil, Jan
Cílem bakalářské práce je identifikovat klíčové faktory nového podnikatelského plánu pro založení cestovní kanceláře jako nové samostatné obchodní jednotky a zjistit kritické aspekty životaschopnosti a udržitelnosti tohoto podnikatelského záměru. První část práce je teoretická, popisuje cestovní ruch a jeho zprostředkovatele, požadavky na založení cestovní kanceláře v České republice a strukturu podnikatelského plánu. Druhá část je praktická, popisuje konkrétní cestovní kancelář, dále jsou zpracovány analýzy vnitřních a vnějších ovlivňujících faktorů na konkrétní cestovní kancelář a také finanční plán, který je proveden ve třech variantách. Jde o skutečný podnikatelský záměr, který by měl být v bakalářské práci ověřen, v závěru je na základě provedených analýz posouzeno, zdali je tento podnikatelský záměr životaschopný a udržitelný.
Ochrana práv klientov cestovných kancelárií a agentúr
Slížiková, Martina
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku ochrany práv klientů cestovních kanceláří a agentur. V literární rešerši jsou zpracovány poznatky týkající se ochrany práv klientů cestovních kanceláří a agentur a podmínek podnikání v cestovním ruchu na území Slovenské republiky. Ve vlastní práci je vyhodnocený dotazník, z kterého jsou statisticky zpracovány zjištěná data. Data jsou využita v hypotézách, které ověřovaly vzájemnou závislost. Na základě situace na trhu cestovních kanceláří a agentur v Piešťanech je následně vykonaná SWOT analýza. V závěru práce je zhodnocená úroveň ochrany práv klientů cestovních kanceláří a agentur v Piešťanech a v diskuzi navrhnutí opatření na její zvýšení.
Potenciál segmentu mladých osob v cestovním ruchu
Grenarová, Vanda
GRENAROVÁ, Vanda. Potenciál segmentu mladých osob v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu mladých osob ve věku 16--29 let. V první -- teoretické části jsou definovány základní termíny týkající se cestovního ruchu a jeho typologie s popisem mladých osob jako segmentu cestovního ruchu. Druhá -- praktická část analyzuje profil mladých osob v cestovním ruchu a současnou nabídku českých i zahraničních cestovních kanceláří a cestovních agentur, jež se zaměřují na mladé lidi. Na závěr je odhadnut potenciál segmentu mladých osob a jsou formulována doporučení pro podnikatelské subjekty působící v cestovním ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 315 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.