Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Project of wiring system with intelligent elements for family house
Lengyel, Ladislav ; Morávek, Jan (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
The goal of this bachelor work was first of all the theoretical introducing to the project documentation and to the question of intelligent electrical installation. The first part of the bachelor work consists of terms and definitions of principles for creating the project documentation of electrical installation. With the view of the pages’ limitedness, it is not possible to describe in detail all the terms principles and standards used in creating of electrical installation. Because of that, the work focuses on the heavy current part of the technical documentation only. The next part of the work is focused on the question of intelligent electrical installation, its division and applicable possibilities in family houses. The advantages of the system installation in comparison to classical. In this part are further analyzed and described the different systems of different manufacturers of intelligent electrical installations. The closing part focuses on the blueprint of the project documentation of heavy current distributions. The distributions of the electrical installation for the family houses are realized with the help of intelligent elements from ABB company of the KNX system. This part furthermore focuses on the proper selection of system installation, placing of the distributions and elements of installations, inclusive of components of intelligent installation and a blueprint of subsidiary apartment distributer. Then it deals with the calculation of heat loss of the object and the selection of proper head pump related to it. With the help of determined power take-off the main breaker used in the apartment distributing board is appointed and the conjunction of the main residence wiring related to it.
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Hory prádla
Gogolová, Eliška ; Sedlák, Michal (vedoucí práce) ; Vačkář, Adam (oponent)
Bakalářská práce Hory prádla si bere za cíl detailněji prozkoumat trojí vztah člověka, krajiny a textilu, jejich významy a vzájemné ovlivňování. Prostřednictvím jednotlivých kapitol věnovaných textilnímu umění, respektu k tradici jako kulturnímu odkazu minulosti a přetrvávajících hodnot pro současnou společnost, působení krajiny na konání člověka a vlastní výtvarné interpretaci Hor prádla se mimo jiné snaží o vykreslení osobního vztahu k suknu. Práce sleduje fenomén postupného návratu textilního média do současného českého umění a prostřednictvím tvorby konkrétních umělců hledá v měkkém materiálu jejich společného jmenovatele i rozdílné uchopení tohoto oboru. Rozhovory s designérkou Terezou Rosalii Kladošovou a výtvarnicí Danielou Mikuláškovou poodkrývají motivace osobností tvořících s textilním médiem v užitém i volném umění a zároveň odkazují k otázce nutnosti hranice mezi těmito dvěma uměleckými formami. Způsob uchopení tradice navázané na konkrétní kraj nebo krajinu se v praktické části obrací k osobnímu prožitku z daného místa. Vzhledem k použití modrotiskové techniky ve výtvarné části této práce je její nedílnou součástí také podrobnější představení tohoto negativního indigového tisku od jeho historie po současné využití modrotisku v umění a designu. Ve spolupráci s modrotiskovou dílnou ve...
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Project of wiring system with intelligent elements for family house
Lengyel, Ladislav ; Morávek, Jan (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
The goal of this bachelor work was first of all the theoretical introducing to the project documentation and to the question of intelligent electrical installation. The first part of the bachelor work consists of terms and definitions of principles for creating the project documentation of electrical installation. With the view of the pages’ limitedness, it is not possible to describe in detail all the terms principles and standards used in creating of electrical installation. Because of that, the work focuses on the heavy current part of the technical documentation only. The next part of the work is focused on the question of intelligent electrical installation, its division and applicable possibilities in family houses. The advantages of the system installation in comparison to classical. In this part are further analyzed and described the different systems of different manufacturers of intelligent electrical installations. The closing part focuses on the blueprint of the project documentation of heavy current distributions. The distributions of the electrical installation for the family houses are realized with the help of intelligent elements from ABB company of the KNX system. This part furthermore focuses on the proper selection of system installation, placing of the distributions and elements of installations, inclusive of components of intelligent installation and a blueprint of subsidiary apartment distributer. Then it deals with the calculation of heat loss of the object and the selection of proper head pump related to it. With the help of determined power take-off the main breaker used in the apartment distributing board is appointed and the conjunction of the main residence wiring related to it.
Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry
Zelinka, Zbyněk ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem herního frameworku Unreal Engine 4. Nejprve je vysvětlen koncept tohoto stále populárnějšího softwarového archetypu a vybraný zástupce je zařazen do kontextu podobných alternativ. Dále je čtenář seznámen s jeho vývojovým prostředím, základními principy a programovacím jazykem Blueprint. Jednotlivé kroky jsou demonstrovány na vývoji jednoduché 2D aplikace, od založení až po export samostatné hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.