Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímaná akademická účinnost u žáků s problematickým chováním v ústavní výchově
Matějková, Veronika ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Horáková Hoskovcová, Simona (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu vnímané akademické účinnosti u žáků, kterým byla z důvodu výrazného problematického chování soudem uložena ochranná či ústavní výchova, a kteří se z tohoto důvody stali klienty dětských domovů se školou. Nejprve je představen koncept vnímané osobní účinnost a z ní vycházející koncept vnímané akademické účinnosti. Jsou uvedeny zdroje, a také témata sociálního prostředí a genderových rozdílů ve vztahu k vnímané akademické účinnosti. Navazuje kapitola popisující téma problematického chování a poruch chování. Třetí kapitola je věnována ochranné a ústavní výchově. V poslední kapitole je popsáno téma vnímané akademické účinnosti u žáků s problematickým chováním. Empirická část obsahuje výzkum realizovaný v dětských domovech se školou u žáků vykazující výrazné problematické chování, ke kterému byly použity dotazníky Myself As a Learner Scale a Children's Self-Efficacy Scale. Byl zjištěn významný rozdíl mez úrovní vnímané akademické účinnosti mezi souborem žáků z dětských domovů se školou a mezi souborem žáků z běžných základních škol. Pouze částečně byl prokázán vztah mezi studijním průměrem a úrovní vnímané akademické účinnosti. Nebyl prokázán rozdíl v úrovni vnímané akademické účinnosti mezi oběma pohlavími. Stejně tak u žáků, kteří opakovali ročník, a mezi žáky, kteří...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.