Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Arteterapie jako podpůrný nástroj pro žáky střední umělecké školy
ČERNÁ, Magdalena
Tato bakalářská práce seznamuje s možnostmi začlenění arteterapie jako podpůrné metody pro žáky střední umělecké školy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu adolescence, problematikou změn po fyzické a psychické stránce během studia střední školy a nejčastějšími poruchy chování s tímto obdobím spojenými. Také stručně popisuje charakteristické principy arteterapie. Praktická část je založena na autorčině práci s vybranými žáky. Jsou zde popsány kazuistiky jednotlivých respondentů, se kterými autorka spolupracuje během více setkání. Také je zde uvedena charakteristika výtvarného projevu žáka střední umělecké školy. Cílem této bakalářské práce je nastínit možnosti použití arteterapie na středních uměleckých školách a efekty jejího působení na žáky.
Postoje žáků 1. ročníků středních škol k hodnocení
HORVÁTH, Petra
Bakalářská práce Postoje žáků 1. ročníků středních škol k hodnocení se zabývá postojem žáků středních škol a středních odborných škol k hodnocení v prvním ročníku vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části je v první řadě charakterizován žák střední školy a středního odborného vzdělávání, poté období adolescence a jeho vliv na žáka. Dále proces hodnocení, funkce hodnocení a formy hodnocení, které jsou používány ve vyučování. Také je zde věnována pozornost dnešní problematice, zda klasifikovat známkou nebo slovním hodnocením. V teoretické části pak také zmíním, zda souvisí hodnocení s psychikou dítěte a v poslední řadě se věnuji metodám školního hodnocení. Empirická část je tvořena výzkumem pomocí, kterého se snažím zjistit, jaké jsou postoje žáků prvních ročníků středních škol k hodnocení. Šetření bylo provedeno formou elektronického dotazníku. Dotazník je stručný, poskytuje přesné a rychlé vyhodnocení, včetně srovnání získaných informací. Výsledky jsou zaznamenány procentuálně v grafickém zobrazení a zároveň převedeny do přehledných tabulek, doplněných patřičnými komentáři. Výsledky dotazovaných žáků, informují o tom, jak se změnil jejich postoj k hodnocení, zda jim hodnocení vyhovuje, co je motivuje k lepším výsledkům, jaké formy hodnocení preferují atd.
Využívání sociálních sítí ve vzdělávání žáků středních odborných škol
Alenková, Ilona
Bakalářská práce pojednává o tématu využívání sociálních sítí ve vzdělávání žáků středních odborných škol. Cílem práce je zjistit míru využívání sociálních sítí při výuce a učení žáků středních odborných škol. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá problematikou informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Jádro teoretické části práce popisují kapitoly s názvy sociální sítě a sociální sítě ve vzdělávání. Cílem teoretické části práce je seznámení se s pojmem informační a komunikační technologie a sociální sítě, popis nejčastěji využívaných sociálních sítí a jejich působení ve vzdělávání. Teoretická část je zpracována na základě aktuálních tuzemských i zahraničních odborných zdrojů, tištěných i elektronických. Cílem praktické části je zjistit míru využívání sociálních sítí žáky středních odborných škol a popsat výsledky z průzkumu, který bude založen na kvantitativní metodě dotazníkového šetření. Na základě získaných dat a výsledků průzkumu bude formulováno doporučení pro pedagogickou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.