Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Štíhlý projektový management
Vrba, Vojtěch ; Štroner, Marek (oponent) ; Strejček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma štíhlého projektového managementu. Je rozdělena do čtyř hlavních částí. První je věnována obecným zásadám projektového managementu. Druhá se zabývá výčtem a stručným popisem jednotlivých ztrátových činností v tomto oboru a závěrečné dvě části kloubí praktické znalosti projektových manažerů s poznatky z odborné literatury. V závěru celé práce je sestaven vlastní formulář, na jehož základě je provedena analýza projekční činnosti ve společnosti, která se touto činností zabývá. Následně je navržen proces zlepšení efektivity celého procesu.
Štíhlý projektový management
Vrba, Vojtěch ; Štroner, Marek (oponent) ; Strejček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma štíhlého projektového managementu. Je rozdělena do čtyř hlavních částí. První je věnována obecným zásadám projektového managementu. Druhá se zabývá výčtem a stručným popisem jednotlivých ztrátových činností v tomto oboru a závěrečné dvě části kloubí praktické znalosti projektových manažerů s poznatky z odborné literatury. V závěru celé práce je sestaven vlastní formulář, na jehož základě je provedena analýza projekční činnosti ve společnosti, která se touto činností zabývá. Následně je navržen proces zlepšení efektivity celého procesu.
Základy vývoje řízeného sekvenčním uměním
Moravec, Martin ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Vytvoření a realizace inovativního a technologicky vyspělejšího výrobku nemusí být zárukou úspěchu, pokud nesplňuje potřeby uživatele. Pro vytvoření takového produktu potřebujete abstraktní a snadno použitelnou komunikační platformu pro cílové uživatele, lidi s rozhodovací pravomocí a vývojáře, která může sloužit i jako model příslušné části reálného světa posunuté případnou inovací, podpůrný nástroj při vytváření myšlenkové mapy a dokumentace, a způsob propagace konečného produktu. Příkladem takové platformy je propracovaný komiks, který je sám příkladem sekvenčního umění. Nejen, že je to na funkce bohatý a intuitivní nástroj pro spolupráci zúčastněných stran s rozdílnou minulostí, dovednostmi a rolemi, ale jelikož v podstatě odráží příslušnou část reálného světa posunutého inovací, je pro nové uživatele snadno a rychle ovládnutelný. I když nástroj není omezen na takové případy, může být viděn jako zvláště užitečný pro projekty založené na modelech crowdsourcing a open source. Tato práce stanoví potřebný teoretický základ vývoje řízeného sekvenčním uměním a nabídne praktické uplatění metody, s otevřenou výzvou k příspěvkům od členů davu, ve formě CC0 licencované komiksové knižní série "Who is Secret Agent X-9?", ukázkové platformy pro špičkové technologie jakými jsou síť Bitcoin a operační systém Nemo Mobile.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.