Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Pulščaková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato bakalářská práce z různých pohledů analyzuje účinnost reklamní kampaně. Zaměřuje se zejména na rozličné reklamní nástroje, jejich klady a zápory. Práce se věnuje rozboru a hodnocení konkrétní zaváděcí reklamní kampaně produktu švédské kosmetické firmy Oriflame, společnosti, která je jednou z vůdčích firem v oblasti přímého prodeje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.