Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace v počátcích Akademie věd
Homolková, Lenka ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Práce se zaměřuje na vznik České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění z pohledu budování její značky. Cílem této práce je popsat a zanalyzovat jednotlivé prvky, které tvořily značku zkoumané instituce v období mezi roky 1890-1908, tj. v době předsednictví prvního prezidenta Josefa Hlávky. Tohoto cíle je dosaženo za pomoci vymezení teoretických východisek brandingu v prostředí institucí a přiblížení historického kontextu přelomu 19. a 20. století. V rámci tohoto kontextu se práce zaměřuje především na život Josefa Hlávky, jeho mecenášskou činnost a politiku, tvorbu institucionální základny české vědy, na jejímž základu mohla České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění vzniknout, a na soudobou marketingovou komunikaci v daném období. Z důvodu nedostatečné teoretické základny institucionálního brandingu byl pro analýzu značky České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění využit model politického brandingu Paula Fawcetta a Davida Marshe, který je vhodný také pro branding institucionální. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.