|
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.
|
|
Návrh bezpečnostní politiky ICT ve firmě
Špak, Jiří ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bezpečnosti ICT v reálném prostředí mezinárodní firmy působící v Brně. Součástí práce je analýza současného stavu, teoretická východiska a návrhy ke zlepšení současné bezpečnostní situace firmy, které v případě implementace zajistí požadovaný stupeň bezpečnosti.
|
| |
|
Návrh bezpečnostní politiky ICT ve firmě
Špak, Jiří ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bezpečnosti ICT v reálném prostředí mezinárodní firmy působící v Brně. Součástí práce je analýza současného stavu, teoretická východiska a návrhy ke zlepšení současné bezpečnostní situace firmy, které v případě implementace zajistí požadovaný stupeň bezpečnosti.
|
|
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.
|