Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Důvěra ve vztazích mezi učiteli a začínajícím školním psychologem
Suchardová, Lenka ; Viktorová, Ida (oponent) ; Štech, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem výzkumu bylo zjistit, jakými způsoby může školní psycholog získávat důvěru učitelů a jaké podoby může důvěra mezi učiteli a začínajícím školním psychologem mít na jedné konkrétní škole, která má řadu specifik. Byly použity tyto metody: pozorování, rozhovory, analýza dokumentů, autoanalýza. Jejich prostřednictvím byly zjištěny kategorie klíčové pro získání důvěry učitelů ve školního psychologa. Ty byly porovnány s jinými výzkumy v této oblasti. Analýza dokumentů ukazuje konkrétní podoby vztahů mezi učiteli a začínajícím školním psychologem.
Škola očima dětí - očekávání a/vs. realita
SUCHARDOVÁ, Lenka
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jaké představy o škole mají děti před zahájením školní docházky, a jak tyto děti vnímají školní realitu po několika měsících od nástupu do první třídy. Teoretická část obsahuje kapitolu věnující se předškolnímu věku se zaměřením na procesy, které se podílejí na utváření a vyjadřování představ dětí. Další kapitola se věnuje představám dětí o škole. Dotýká se hry na školu, do které se představy promítají, shrnuje současné poznatky o těchto představách a výsledky výzkumu D. Voříškové (2010), které budou použity v závěrečné diskuzi. Dále se teoretická část zabývá mladším školním věkem s důrazem na vstup dítěte do školy, kde okrajově zmiňuje také proces motivace a hodnocení ve škole, které mohou ovlivnit vztah dítěte ke škole. Jako samostatná kapitola je uvedena kresba dětí, prostřednictvím níž můžeme sledovat představy i vnímanou realitu školního života. Praktická část je rozdělena do dvou částí a v úvodu obsahuje popis použitých metod. Pro výzkum představ předškolních dětí o škole byly použity tyto metody: rozhovory, kresba, projektivní karty emocí a pozorování hry na školu. Prostřednictvím těchto metod byly zjištěny klíčové kategorie, které se objevují v představách předškolních dětí o škole a ty byly prezentovány. Pro zjišťování vnímání školní reality očima čerstvých školáků byly použity tyto metody: rozhovory, kresba a projektivní karty emocí. Poté byly prezentovány klíčové kategorie vztahující se ke vnímání školního prostředí očima žáků. Výsledky obou částí výzkumu byly následně porovnány mezi s sebou a také s dostupnými poznatky v této oblasti.

Viz též: podobná jména autorů
2 SUCHARDOVÁ, Lenka
2 Suchardová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.