Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce Prokopa Velikého ve Vysokém Mýtě
Andrle, Tomáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce ulice Prokopa Velikého ve Vysokém Mýtě. Návrh má vyřešit usměrnění komunikací včetně napojení na vedlejší komunikace. Podél komunikace má být navrženo parkovací stání, zřízeny přechody a místa pro přecházení včetně bezbariérových úprav. Má být zachováno oddělení jízdního pásu od chodníku zeleným pásem.
Obchvat obce Ochoz u Brna
Beneš, Petr ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie obchvatu obce Ochoz u Brna. Ochvat je navržen ve čtyřech variantách, které jsou mezi sebou navzájem porovnány dle několika kritérií. Následně je jedna varianta vybrána a detailně zpracována. Cílem diplomové práce je snížení intenzity na stávající silnici II/373 v obci Ochoz u Brna přesměrováním tranzitní dopravy mimo obec, což přispěje ke zvýšení bezpečnosti v obci.
Úprava okružní křižovatky Hviezdoslavova x Bedřichovická
Klusková, Jana ; Pančík, Vladimír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením problému okružní křižovatky, která spojuje silnice II/430 Hviezdoslavova a silnice III/715283 Bedřichovická v městské části Brno Slatina. Jedná se o okružní jednopruhovou křižovatku. Křižovatka je situována na okraji města Brna a hlavním problémem je její nevyhovující kapacita. Ta souvisí s pohybem vozidel z Brna v odpoledních hodinách a do Brna v hodinách ranních a dále s pohybem tranzitní dopravy přes křižovatku. Cílem práce je návrh úpravy křižovatky s cílem zvýšení její kapacity a také zvýšení plynulosti a efektivnosti průjezdu vozidel přes křižovatku s důrazem na bezpečnost vozidel i chodců. Práce dále obsahuje řešení pohybu chodců přes křižovatku a s tím návrh úprav chodníků, bezbariérových úprav pro chodce, přechodů pro chodce, míst pro přecházení a úpravu zastávek MHD.
Zásady pro provádění řížených protlaků pod komunikacemi
Komoň, Richard ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vysvětlení, co znamená pojem řízené horizontální vrtání a kde ho lze provádět. Poukázat na co si dávat pozor při projektování, ale i při provádění pilotního vrtu. Ukázat, že ne vždy se dá provádět pilotní vrt podle toho, jak je naprojektován. Teoretická část práce popisuje, jak celá technologie funguje a jaké příslušenství je zapotřebí pro správné provedení řízeného protlaku. V praktické části je tato technologie popsána krok za krokem, jak by se mělo postupovat při realizaci řízeného protlaku.
Liberec, Ruprechtická x Michelský Vrch
Kaňková, Kateřina ; Belda, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní návrh úpravy oblasti křižovatky ulic Ruprechtická, Michelský vrch a U Pramenů v Liberci – Ruprechticích, která je v současném stavu příliš rozlehlá a nepřehledná. Na základě provedeného sčítání dopravy, orientačního měření rychlosti, analýzy nehodovosti a dostupných podkladů jsou navrženy tři varianty dopravně technického řešení upravované křižovatky. Zklidnění dopravy je dosaženo zejména změnou směrového vedení a šířkového uspořádání křižujících se komunikací. Zjednosměrněním ulice U Pramenů směrem ven z křižovatky je snížena dopravní zátěž křižovatky. Důraz byl kladen také na zlepšení podmínek pro chodce a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. V závěru práce je uvedeno multikriteriální hodnocení všech vypracovaných návrhů a doporučení pro realizaci nejvhodnější varianty.
Studie křižovatek Pasecká, Zlín
Pavlacká, Šárka ; Alster, Ladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh řešení dvou křižovatek a úseku mezi těmito křižovatkami ve městě Zlíně. Jedná se o stykové, světelně neřízené křižovatky s nevhodným uspořádáním. Cílem práce je zvýšení bezpečnosti provozu a snížení hlučnosti a prašnosti v dané lokalitě. Toho bude dosaženo stavební úpravou křižovatek místních komunikací a návrhem pěších komunikací.
Úprava MÚK silnic R46 a II/428 u Vyškova
Běloušek, Ondřej ; Matula, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší úpravu mimoúrovňové křižovatky silnic R 46 a II/428 u Vyškova, přesněji uvedeno v obci Drysice. Ve stávajícím stavu, nejsou na této křižovatce dořešeny připojovací a odbočovací pruhy, což má za následek sníženou bezpečnost silničního provozu, která vede k nezanedbatelnému počtu dopravních nehod v tomto úseku. Diplomová práce řeší návrh resp. úpravu nevyhovujících připojovacích i odbočovacích pruhů na všech větvích mimoúrovňové křižovatky a s tím spojenou úpravu dvou mostních objektů. Součástí navržené úpravy je i odstranění stávající hlukové žátěže v obci, pomocí protihlukových stěn.
Dopravně-inženýrské řešení křižovatky ulic Přímá-Nábřeží ve Zlíně
Hájková, Barbora ; Dorňák, David (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením komplikované dopravní situace na křižovatce Přímá – Nábřeží ve městě Zlín. První část práce je zaměřena na diagnostiku aktuálního stavu na křižovatce. Ve druhé části autorka porovnává možná řešení, navrhuje a posuzuje řízení pomocí světelně signalizačního zařízení, zejména jeho koordinaci se sousední světelně řízenou křižovatkou Tomáše Bati – Přímá. V poslední části práce je celé řešení ověřeno a znázorněno pomocí mikrosimulace.
Návrh křižovatky ulic Palackého a Krátká v Holešově
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je zpracování studie úpravy stykové křižovatky silnic II/432 a II/438 ve městě Holešov. Řešená křižovatka se nachází v západní části města Holešov, jenž se nachází 20 kilometrů severně od krajského města Zlín. Křižovatka v současném stavu není správně řešena, především z důvodu bezpečnosti při napojování těžkých nákladních vozidel z vedlejší ulice Krátká směrem do centra města Holešov. A dále se tvoří fronty dosahující až železničního přejezdu, čímž vzniká další dopravní riziko. Ze tří navržených variant byla vybrána ta, která nejlépe splňuje požadavky pro zvýšení plynulosti průjezdu křižovatkou a tím zvyšuje celkovou bezpečnost v křižovatce. A dále by vyhovovala požadavkům na zvýšení kapacity a dále by splnila úroveň kvality ať už na hlavní, nebo vedlejší komunikaci.
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.