Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelské klima v zemích procházejících transformací na příkladu České republiky
Jakl, Martina L. ; Bárta, Vladimír (vedoucí práce) ; Sedláčková, Helena (oponent) ; Nováček, Jan (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Doktorská práce se zaměřuje na podnikatelské klima v zemích procházejících transformací s konkrétním zaměřením na Českou republiku a její srovnání vůči Švýcarsku. Metodou grounded theory porovnává možnosti zakládání nových akademických spin-off v obou zemích a hodnotí klíčové faktory v dané oblasti. Práce se opírá o rozsáhlý soubor literatury stejně jako o vlastní výzkum.
Strategic implications of the employee performance management in emerging markets
Gregor, Richard ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Jiránková, Darina (oponent)
This thesis is dealing with the topic of the strategic performance management and cultural consequences of its implementation at emerging markets. The foremost goal of this thesis was to break down key issues which should be addressed by C-level management when considering implementation of Balanced Scorecards in emerging markets. Key issues which were addressed in this thesis: Cultural differences between emerging and developed countries; Knowledge worker as the key production factor in services; Theory of the Performance Management; Theory of Balanced Scorecards; Strategic implications of the implementation of Balanced Scorecards; Alternative approaches to Balanced Scorecards
Inspirace současného managementu strategickými prvky používanými ve vojenství
Schubert, Petr ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Bartes, František (oponent)
V dnešním globalizací a hyperkonkurencí dominovaném světě podniky často bojují o přežití. Tato práce se snaží ověřit, zda je tento stav řešitelný využitím strategických prvků používaných ve vojenství. Inspirace je hledána především u Sun C ("Umění války"), Carl von Clausewitze ("O válce") a Nicolla Machiavelliho ("Vladař"). Cílem podniků je tvorba zisku a manažeři by se tudíž měli pokusit o dosažení tohoto cíle využitím každé dostupné informace a příležitosti, v ideálním případě bez přímého střetu s konkurencí. "Umění války" a další nadčasová vojenská díla nám i dnes poskytují inspiraci jak uspět v dnešním tvrdém podnikatelském světě.
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
Vehovská, Martina ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Bučová, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám celkovým procesem tvorby strategie a její důležitostí pro podnik. V teoretické části jsem se snažila zdůraznit hlavní smysl jednotlivých analýz a uvést jejich silné a slabé stránky. V praktické části jsem pak zpracovala a zhodnotila proces tvorby strategie společnosti Mary Kay. Nepokoušela jsem se však o vytvoření nové koncepce strategie, ale snažila jsem se zjistit, proč právě tato strategie, která se již tolik let nemění, stojí za nebývalým úspěchem společnosti.
Strategická analýza společnosti GTS
Koucký, Vít ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Klíčem k úspěchu ve stále silnější konkurenci je promyšlené dlohodobé strategické řízení. Tato strategická analýza by by měla být jedním z nástrojů pro management GTS k vypracování dlouhodobé strategie rozvoje společnosti.
Strategy of Fast Fashion Retailers in the Czech Republic - A Case Study Analysis of Three Chosen Retailers
Kučmašová, Hana ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Sedláčková, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku fast fashion reteilerů. Teoretická část práce se zabývá teorií strategie a mezinárodní strategie a fast fashion retailingu. Praktická část se pak soustřeďuje na působení fast fashion retailerů v České republice. Hlavní součástí praktické části jsou tři případové studie zabývající se působením mezinárodních řetězců MANGO, Zara a H&M na českém trhu; prostřednictvím jejich příkladu se práce snaží popsat působení mezinárodních řetězců na českém trhu. Cílem práce je popsat, zhodnotit a porovnat strategie vybraných řetězců na českém trhu. Práce se snaží potvrdit či vyvrátit, na příkladu třech zmíněných řetězců, hypotézu, že firma, která vstoupila na trh jako první, získá konkurenční výhodu. V neposlední řadě se práce snaží identifikovat možné faktory úspěchu vybraných řetězců na českém trhu.
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Töpperová, Alice ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.
Podnikatelský plán festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu v kulturní oblasti, konkrétně na firmu Akademie klasické hudby o.p.s., která zajišťuje chod a průběh festivalu Dvořákova Praha. Jejím cílem je zjistit, jaká panuje situace v tomto odvětví a jestli je výhodné tento festival klasické hudby provozovat v době ekonomické krize. Teoretická část se zabývá metodologickým aparátem podnikatelského plánu. Vymezuje jeho strukturu, zabývá se jeho funkcemi, popisuje jeho části a charakterizuje je. V praktické části jsou využity poznatky z části teoretické. Obsahuje jednotlivé analýzy, jejichž výsledkem je návrh podnikatelského plánu, věrohodná zpráva o současné situaci podniku, zjištění rezerv a navržení opatření do budoucna.
Strategická analýza společnosti
Kubeš, Jan ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Votoček, Aleš (oponent)
Předmětem diplomové "Strategická analýza podniku" je aplikace strategické analýza u vybraného podniku. Práce si klade za cíl analyzovat současný stav vybraného podniku se zaměřením na oblast financí a oblast distribuční sítě. Poté na základě vyhodnocení provedených analýz formulovat pro společnost strategická doporučení. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je popsán obecný základ strategie podniku, postup pro provádění strategické analýzy a nástroje pro zpracování podnikových strategií. Ve druhé, praktické části, jsou jednotlivé části analýzy aplikovány na konkrétní podnik, společnost adidas ČR s.r.o. Závěrem této diplomové práce jsou na základě výsledků analýz shrnuta strategická doporučení pro vybraný podnik.
Hodnocení podnikatelského záměru benzínové čerpací stanice
Nosková, Veronika ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Podnikatelský plán;Podnikatelský záměr;Malé a střední podniky;Specifika MSP,Plánování;Technicko-ekonomická studie;Finanční plán;Strategická analýza Analýza makrookolí;Analýza mikrookolí;Volba podnikové strategie;Porterův model 5-ti sil;PEST analýza;Analýza konkurence;Metody hodnocení investic;Čistá současná hodnota Rentabilita;Rentabilita vlastního kapitálu;Rentabilita investice;Vnitřní výnosové procento;Kritéria posouzení efektivnosti investice;Audit zdrojů a schopností;Syntéza;Podpora malých a středních podniků;Specifika malých a středních podniků;Nevýhody podnikání malých a středních podniků;Podnikatelský projekt;Konkurenční výhoda;Předběžná technicko-ekonomická studie;Studie podnikatelských příležitostí;Analýza trhu;Mapa konkurenčních skupin;Zdroje financování;Odhad budoucích peněžních toků;Určení podnikové diskontní míry;Doba návratnosti;Diskontované peněžní toky;Nediskontované peněžní toky;Benzínová čerpací stanice;Pohonné hmoty;Benzín natural 95;Nafta;Poslání;Vize;Strategické cíle;Bankovní úvěr;Investiční náklady;Plán nákladů;Výkaz zisků a ztrát;Výkaz o cash flow;Průměrné kapitálové náklady

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 SEDLÁČKOVÁ, Hana
11 Sedláčková, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.