Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerská a finanční metodika týkající se rezidenčního a komerčního trhu s nemovitostmi
Peterková, Karolína
Tato práce se zaměřuje na vytvoření manažerské a finanční metodiky pro podniky působící v rezidenčním a komerčním sektoru nemovitostí. Začíná přehledem literatury a právní úpravy a zkoumá názory na možnou realitní bublinu. V analytické části hodnotí skutečnou situaci na trzích, faktory ovlivňující ceny a nabídku nemovitostí pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi obyvateli a aktéry trhu. Bude využita metoda analýzy, komparace, které jsou použity k formulaci kroků pro metodiku pro podniky v daném odvětví.
Reflexe jako manažerský nástroj při zavádění služby distanční podpory pro pacienty s onemocněním diabetes mellitus
Peterková, Karolína ; Krejčí, Jiří (vedoucí práce) ; Povolná, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá studováním vlivu reflexe na zavádění služby distanční podpory pro pacienty potýkající se s onemocněním diabetes mellitus. Jedná se o nově vznikající službu, která má za cíl podporovat pacienty s tímto chronickým onemocněním v dosažení a udržení uspokojivé kompenzace diabetu. Počet lidí potýkajících se s onemocněním diabetes mellitus každým rokem roste a v souvislosti s tím dochází k neustálému vývoji a modernizaci způsobů jeho léčby. Vzhledem k tomu, že základ léčby diabetu představuje pravidelná vlastní monitorace pacientů určitých dat, nabízí se u tohoto onemocnění možnost jejich sdílení a monitorace z další strany pro zajištění podpory v období mezi návštěvami lékaře. Služba popisovaná v této práci je založena právě na dálkovém monitorování a shromažďování dat sbíraných pacientem a spočívá v pravidelném telefonním kontaktu pacienta s pracovníkem služby, který by měl sloužit k podpoře pacienta k dosažení a následně k udržení individuálních cílů stanovených jeho ošetřujícím lékařem. Cílem diplomové práce je manažerské zavedení této nově vznikající služby do praxe se zaměřením na reflexi a její roli v procesu zavádění - zda k ní dochází, za jakých podmínek, jak ovlivňuje vznik a chod celé služby distanční podpory, a jak ji vnímají její pracovníci. Klíčová slova: reflexe,...

Viz též: podobná jména autorů
6 PETERKOVÁ, Kateřina
4 PETERKOVÁ, Klára
2 Peterková, Kamila
6 Peterková, Kateřina
1 Peterková, Kornélie
1 Peterková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.