Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Urbanistické a architektonické proměny bývalého průmyslového areálu Karolina
Mrázková, Magdaléna ; Biegel, Richard (vedoucí práce) ; Strakoš, Martin (oponent)
Práce se zabývá urbanistickým a architektonickým vývojem kdysi průmyslové lokality Karolina v Ostravě. Z hlediska podobných industriálních celků vyniká Karolina svou neobvyklou polohou v sousedství samotného centra města. Na okraji centrální Moravské Ostravy vyrůstal od konce 19. a v průběhu 20. století průmyslový areál o přibližné rozloze třiceti hektarů, který výrazně ovlivnil celkový obraz města. Provoz tamější koksovny a přilehlé Žofinské huti fungoval až do doby, kdy začal těžký průmysl v druhé polovině 20. století ztrácet na významu. S plány na potřebnou asanaci území se nutně musely objevit i záměry, jak celou rozsáhlou oblast nejlépe využit do budoucna. Už na konci 60. let vznikly první urbanistické studie, zabývající se lokalitou na Karolině, které kromě demolice tamějších provozů řešily i novou podobu území. Návrhů na dostavbu Karoliny vnikla celá řada, od konce 80. let proběhlo několik urbanisticko-architektonických soutěží, později v roce 2000 i s mezinárodní účastí. Překvapivým vyústěním přibližně čtyřicet let trvajících snah o novou zástavbu na Karolině, se nakonec v roce 2006 stala developerská soutěž, která pomyslně zpečetila vývoj celého území do budoucna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza komunikace značky Harry Potter.
Mrázková, Magdalena ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Představovat Harryho Pottera je vcelku zbytečné, neboť v dnešní době snad už neexistuje nikdo, kdo by o něm ještě nikdy neslyšel. Zcela mimořádný úspěch značky Harry Potter je na jedné straně bezpochyby primárně zásluhou kvalitního výrobku. Na druhé straně nutno přiznat, že bez dobré komunikace by i tento zajímavý, a zajisté kvalitní literární produkt, mohl zůstat v mase dětské literatury zcela nepovšimnut. Kladu si tedy za cíl pokusit se zmapovat prostředky, jakými je tak úspěšná značka komunikována, určit faktory, které hrály zásadní význam na cestě k jejímu celosvětovému úspěchu a následně odpovědět na otázku, zda je možné úspěch značky zopakovat, a pokud ano, tak za jakých předpokladů.Teoretickou část své práce uvádím charakteristikou přitažlivého příběhu, který stál na začátku. Dále popisuji narůstající úspěch jeho knižní podoby, a následně i jeho filmového zpracování. Obecnou definicí značky a komunikačních prostředků obracím pozornost na vznik značky Harry Potter a na prostředky (média), jimiž jsou komunikovány její dvě hlavní složky, knihy a filmy. Ostatní složky, jako hračky, oblečení, videohry, zábavní park aj., opomíjím, neboť jsou složkami okrajovými, ze značky profitujícími. V praktické části své práce se pokusím analyzovat jednotlivé komunikační prostředky používané při propagaci značky Harry Potter ve světě, především ve Velké Británii a Spojených státech, zemích z hlediska komunikační strategie značky určujících, s přihlédnutím ke komunikaci v České republice. Jelikož komunikace obou hlavních složek značky, knih a filmů, probíhá striktně odděleně, analyzuji použití jednotlivých komunikačních prostředků zvlášť u knih a zvlášť u filmů.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Dominikánské republiky
Mrázková, Magdalena ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce)
Práce přináší základní informace, charakterizující Dominikánskou republiku se zvláštním zřetelem k ekonomickým a obchodním podmínkám a specifikům a pohledem do kulturní oblasti.

Viz též: podobná jména autorů
4 MRÁZKOVÁ, Michaela
2 MRÁZKOVÁ, Miroslava
3 Mrázková, Magdalena
4 Mrázková, Marcela
7 Mrázková, Marie
2 Mrázková, Marta
8 Mrázková, Martina
1 Mrázková, Marína
4 Mrázková, Michaela
2 Mrázková, Milada
3 Mrázková, Miloslava
3 Mrázková, Miriam
2 Mrázková, Miroslava
3 Mrázková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.