Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza ziskovosti zákazníků v sektoru služeb
Kushnarevich, Olga ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Bohumil (oponent)
Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků v sektoru služeb" je zaměřena na analýzu zisku zákazníků a jejich skupin v holdingu obchodních společností poskytujících ICT služby na hotelovém trhu. Teoretická část obsahuje shrnutí poznatků z oblasti manažerského účetnictví k této problematice. Aplikační část naznačuje kroky pro implementaci nástrojů manažerského účetnictví, změny v podnikových procesech a struktuře dat tak, aby bylo možné zavedený systém používat pro vyhodnocení ziskovosti zákazníků v sektoru služeb, konkrétně v odvětví hotelnictví.
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Mysin, Roman ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
The development and application of performance measurement systems for a purchasing function within a professional service company possesses a great challenge for both practitioners and academics. Despite the increasing popularity of this topic, the systems that are currently developed are rarely adequate to be applicable at the business-unit level. Furthermore, the existing productivity measures are predominantly designed to measure performance in industries where the inputs and outputs are both tangible and standardized items. Intangible and non-quantifiable factors of production cannot be reliably measured by manufacturing performance methodologies. Consequently, purchasing professionals seek tools to accurately track purchasing performances and connect it to given business strategies and objectives. This paper aims to develop a design of the performance measurement system that can be applicable onto the optimize-sourcing department of the selected firm of this study. The first section of the paper outlines key performance measurement concepts and establishes a theoretical framework that supports the following research. Subsequent questionnaires and interviews that were conducted with vital stakeholders reveal the flaws of the current performance measurement system. Conclusions derived from the interviews and questionnaires support the findings of extensive literature reviews. In the following chapters, the paper focuses on the development of the new model that overcomes limitations of the model in use. The thesis also lists additional recommendations on the implementation phase of the new model. In the final section, this paper emphasizes the limitations of the proposed model and describes potential challenges related to the implementation phase.
Cause Related Marketing, jeho typy a příklady z českého prostředí
Kalná, Petra ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává o Cause Related Marketingu jako způsobu spolupráce neziskové organizace a obchodní společnosti v českém prostředí. Na základě odborné typologie zkoumám přítomnost jednotlivých typů Cause Related Marketingu u nás. Mým cílem je nejen prozkoumat výskyt těchto typů, ale také analyzovat jejich zastoupení a určit, který je případně tím převažujícím. V empirické části práce představuji konkrétní Cause Related Marketingové kampaně spolu se zaměřením na jejich prezentaci na webových stránkách neziskových organizací a jejich partnerských firem. S ohledem na internetovou prezentaci této spolupráce hledám souvislosti vypovídající o iniciativě, kterou subjekty v rámci kampaně vyvíjí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení výzkumu, doporučení pro ziskové i neziskové organizace a kritické zhodnocení této tematiky.
Záchrana lázní Kyselka
Erba, Lukáš ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tématem této práce je kampaň za záchranu lázní Kyselka, kterou vedla "Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví" a studentská iniciativa "Opravte Kyselku!". Hlavním cílem této práce je prozkoumat tuto kampaň a zjistit, jak se aktivisté občansky angažovali, že se jim podařilo přimět vlastníky k rekonstrukci zchátralých lázní. Práce popisuje a vysvětluje průběh kampaně, ukazuje na jednotlivé strategie aktivistů, snaží se najít nejúspěšnější události a důvody, které stály za úspěchem těchto událostí. Práce je koncipována jako případová studie a k nalezení odpovědí byly použity různé metody: studium různých dokumentů, rozhovory s jednotlivými aktivisty, analýza diskuzí v médiích aj. V závěrečné části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrženy další možnosti výzkumu.
Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnání
Iblová, Veronika ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce "Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnávání" pojednává o marketingovém prostředí a nástrojích, které agentury využívájí ve snaze umístit zdravotně postižené uživatele na otevřený trh práce. Prvním cílem práce je zmapovat a porovnat marketingové prostředí a nástroje u 5 agentur podporovaného zaměstnávání. Dalším cílem je uvést doporučení do této oblasti. Teoretická část práce se věnuje straně zaměstnavatele, dlouhodobé nezaměstnanosti zdravotně postižených, službě podporovaného zaměstnávání a marketingovým teoriím. Výzkum je kvalitativně orientovaný, jsou v něm použity následující techniky: rozhovory s pracovníky agentur, expertní rozhovor, analýza dokumentů a komparace. Nejdříve je porovnáváno marketingové prostředí a nástroje dvou agentur působících v Rumburku a Liberci, poté třech pražských agentur. V kapitole výsledky a doporučení jsou uvedeny odlišnosti a společné prvky všech agentur, stejně tak doporučení do této oblasti. Na základě dosažených zjištění jsou v poslední části práce formulovány závěry, doporučení a uvedena závěrečná diskuse. Klíčová slova: agentury podporovaného zaměstnání, marketing neziskových organizací, marketingové nástroje, marketingové prostředí, zaměstnavatelé.
Sociální kapitál organizací občanské společnosti: Interorganizační vztahy napříč sektory
Jirků, Zdeňka ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Diplomová práce se zabývá sociálním kapitálem organizací občanského sektoru, který je zde představen jako strategie organizací občanského sektoru, jak naplňovat své cíle a poslání prostřednictvím síťování a vytváření vazeb s klíčovými subjekty ve svém okolí. Na příkladu organizací občanského sektoru poskytujících služby v městě Tábor diplomová práce nabízí vhled do problematiky vytváření a udržování interorganizačních vztahů se subjekty napříč všemi sektory, a tím budování vnějšího sociálního kapitálu organizací. V teoretické části jsou představeny teorie sociálního kapitálu a interorganizačních vztahů s ohledem na specifikace organizací občanského sektoru. Ve výzkumné části jsou prezentovány zjištění z kvalitativního šetření, které bylo provedeno pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci organizací občanského sektoru, a na závěr jsou shrnuty poznatky a výsledky práce.
Sociální podniky v Praze : komunikace podnikání se sociálním prospěchem
Čížková, Klára ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o sociálních podnicích a jejich využití marketingových nástrojů pro jejich komunikaci. V první části diplomové práce je vymezena oblast, ve které se sociální podniky a sociální firmy v České republice pohybují, včetně legislativního prostředí. Jelikož se jedná o relativně nový koncept, tak jsou zde odkazy na přístupy a inspiraci ze zahraničí. Část práce věnovaná marketingu představuje možné přístupy k marketingové prezentaci a celkové komunikaci sociálních podniků a sociálních firem. Snahou byl přehled možných způsobů jejich komunikace směrem k jejich cílovým skupinám. Samotný výzkum je zaměřen na komunikaci sociálních podniků z několika úhlů. Jednak se jedná o pohled samotných subjektů sociálních ekonomiky, představené prostřednictvím dotazníku a obsahové analýzy webových stránek a výročních zpráv. Dále je zde prezentován pohled organizace NESsT, která se věnuje tématice sociálního podnikání. Poslední pohled na sociální podniky a sociální firmy a jejich komunikaci tvoří dotazníkové šetření u vybrané části veřejnosti.
Finanční potenciál nadačního jmění
Kahounová, Anna ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Nadace jsou organizace občanské společnosti, které dosahují obecně prospěšných cílů prostřednictvím majetku. Z historického i legislativního kontextu nadace k dosahování obecně prospěšných cílů využívají výnosů z majetku, který vlastní. V českém prostředí došlo vlivem historických událostí k přerušení přirozeného zakládání nadací. V devadesátých letech minulého století při obnově nadačního sektoru tak vznikl ojedinělý nástroj - nadační jmění. Nadační jmění slouží k uchování hodnoty majetku nadace a představuje pro nadaci potenciální zdroj dlouhodobých příjmů. Cílem práce je zkoumat, zda české nadace využívají finanční potenciál nadačního jmění efektivně, tedy zda majetek uložený v nadačním jmění má potenciál být pro nadace zdrojem dlouhodobého finančního příjmu. Konkrétně mě bude zajímat, jak velký je objem majetku v nadačním jmění českých nadací, do jakých investičních nástrojů nadace nadační jmění investují a zda je složení nadačního jmění českých nadací diversifikované.
Proces profesionalizace v nestátní neziskové organizaci Atmosféra, o.s. - Případová studie
Kovaříková, Šárka ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Diplomová práce přestavuje případovou studii řešící problematiku profesionalizace neziskové organizace Atmosféra, o. s., organizace pořádající zážitkové programy pro základní a střední školy převážně ve Zlínském kraji. Cílem práce je analyzovat postoje členů sdružení k profesionalizaci organizace. Na základě této analýzy doporučit a navrhnout postup vedoucí ke zkvalitnění služeb organizace. Teoretická část popisuje problematiku dobrovolnictví a profesionalizace. Praktická část obsahuje výzkum zabývající se postoji členů k profesionalizaci sdružení. Vzhledem k zaměření práce jsem zvolila přístup případové studie, ve které využívám metod kvalitativního výzkumu.
Pionýr: proměny organizace v kontextu sametové revoluce
Urmanová, Lenka ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání organizace Pionýr, která má mezi organizacemi působícími v oblasti dětí a mládeže velmi specifické postavení. Jedná se o kvalitativní výzkum, který analyzuje fungování pionýrské organizace před rokem 1989, její transformaci do podoby občanského sdružení a stav po dvaceti letech od obnovení samostatného Pionýra. Stěžejní téma představuje transformace Pionýra a to, jak tento proces vnímají představitelé organizace v rozhovorech a dokumentech. Práce zkoumá, zda lze příběh Pionýra lépe interpretovat v kontextu představy zlomu v roce 1989, nebo spíše představy kontinuity. Na závěr pak identifikuje a analyzuje jednotlivé aspekty zlomu a kontinuity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.