Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová studie zvoleného subjektu
Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová studie vybraného subjektu. Vybraným subjektem je společnost Availpro, která se zaměřuje na vývoj a prodej softwarových řešení, která ulehčují práci hotelovému managementu. Hlavním cílem je návrh opatření, které by mohla zlepšit a zkvalitnit jednotlivé marketingové procesy ve společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je rozbor teoretických informací, které byli čerpány z příslušné odborné literatury. Teoretické informace slouží jako nutný základ k pochopení probírané problematiky. Konkrétně jsou v práci popisovány jednotlivé marketingové procesy, činnosti a nástroje, které jsou v dnešní době nutností pro správné fungování společností. V druhé části práce je vyhotovena analýza primárních a sekundárních dat. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na zákaznickou spokojenost s produkty společnosti Availpro. Sekundární data jsou získána z interních zdrojů společnosti a také z komunikace s jednotlivými zástupci marketingového oddělení. Na základě těchto informací byly vyhotoveny doporučující návrhy a opatření, které by měly vést ke zlepšení a zefektivnění stávajících marketingových činností.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kužílek, V.
12 Kužílek, Vladimír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.