|
Hodnocení výkonnosti podniku
Souček, Lukáš ; Jelen, Ladislav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením a řízením výkonnosti podniku ZVVZ MACHINERY, a.s. Za těmito účely je podnik podroben analýze současného stavu a historického vývoje za pomocí finanční analýzy. Poté je v podniku provedena SWOT analýza. Na základě zjištěných závěrů je definován současný stav, vyhodnocena potencionální rizika a uvedeny návrhy na zlepšení.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Souček, Lukáš ; Jelen, Ladislav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením a řízením výkonnosti podniku ZVVZ MACHINERY, a.s. Za těmito účely je podnik podroben analýze současného stavu a historického vývoje za pomocí finanční analýzy. Poté je v podniku provedena SWOT analýza. Na základě zjištěných závěrů je definován současný stav, vyhodnocena potencionální rizika a uvedeny návrhy na zlepšení.
|
|
Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita
Jelen, Ladislav ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem práce je porovnat efektivitu vybraných nástrojů obsahového marketingu v prostředí serveru Youtube. Teoretická část zasazuje obsahový marketing v prostředí Youtube do širšího rámce nástrojů tohoto způsobu komunikace se zákazníky. Objasňuje také důležitost tvorby marketingové strategie, obsahující nenucenou komunikaci se spotřebiteli. V závěru této části jsou shrnuty nástroje, umožňující práci s obsahem na Youtube. Praktická část obsahuje porovnání jednotlivých aplikací těchto nástrojů se zřetelem na úspěšnost obsahu z hlediska počtu zhlédnutí. Je doplněna o porovnání efektivity videí uveřejňovaných jako reklamní spoty před videi a videí, která pro inzerenty natočili provozovatelé úspěšných kanálů. Zde je brána na zřetel průměrná doba sledování videa porovnávaná s údaji o přeskakování reklam.
|
| |