Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nasazení českých a slovenských jednotek v rámci mise UNPROFOR
Bartůněk, Michal ; Bureš, Oldřich (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl provést analýzu účasti československých, později českých a slovenských jednotek operujících na území Jugoslávie v rámci mise UNPROFOR. Po rozdělení kontingentu se autor snaží porovnat přínos samostatných útvarů AČR a ASR pomocí obecných hodnotících kritérií pro mise OSN. Vzhledem k neexistenci měřítek pro posuzování úspěšnosti jednotlivých segmentů mise je v práci analyzován přínos Čechů a Slováků při naplňování dílčích cílů mise UNPROFOR, které vycházejí z koncepce Diehla a Druckmana publikované v knize Evaluating Peace Operations. Vlastní výzkum je ukotven v rámci komplexní případové studie, která se snaží nabídnout ucelený pohled na historické pozadí, ve kterém se mise UNPROFOR odehrává. Pro lepší pochopení souvislostí je v úvodní části představen koncept peackeepingu, jakožto jednoho ze stěžejních prostředků OSN k řešení mezinárodních konfliktů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Facebook a krajské volby 2016: případová studie Libereckého kraje
Bartůněk, Michal ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Höfer, Karel (oponent)
Předkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
Na cestě k personalizaci? Analýza komunikace lídrů politických stran na sociálních sítích
Bartůněk, Michal ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Internet, potažmo sociální sítě, hrají v současné politické komunikaci zásadní roli. Na západ od České republiky k tomuto zjištění přispěly americké prezidentské volby z roku 2008, ve kterých Barack Obama zvítězil i díky masivní kampani na sociálních sítích. V našem prostředí rozptýlily jakékoliv pochyby v tomto směru prezidentské volby v lednu 2013. Pozornost vědců se však upírá především na analýzu online komunikace v době volební kampaně a stranou zájmu zůstává komunikace v mezivolebním období. Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl analyzovat právě komunikaci v období, kdy žádná volební kampaň neprobíhá. Nesoustředí se na politické strany, jak bývá v českém politickém prostoru zvykem, ale snaží se aplikovat koncept personalizace na komunikaci konkrétních politických lídrů. Prostřednictvím analýzy dat nashromážděných z facebookových profilů šesti předsedů českých politických stran se snažíme postihnout charakter a základní trendy politické komunikace lídrů na sociálních sítích. Vedle popsání a porovnání chování jednotlivých politiků si práce klade za cíl vyvodit obecnější závěry vyplývající z aplikace konceptu personalizace na zkoumaný vzorek.
Facebook a krajské volby 2016: případová studie Libereckého kraje
Bartůněk, Michal ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Höfer, Karel (oponent)
Předkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
Politická komunikace na sociálních sítích
Bartůněk, Michal ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Höfer, Karel (oponent)
Předkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
Na cestě k personalizaci? Analýza komunikace lídrů politických stran na sociálních sítích
Bartůněk, Michal ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Zápotocký, Jan (oponent)
Internet, potažmo sociální sítě, hrají v současné politické komunikaci zásadní roli. Na západ od České republiky k tomuto zjištění přispěly americké prezidentské volby z roku 2008, ve kterých Barack Obama zvítězil i díky masivní kampani na sociálních sítích. V našem prostředí rozptýlily jakékoliv pochyby v tomto směru prezidentské volby v lednu 2013. Pozornost vědců se však upírá především na analýzu online komunikace v době volební kampaně a stranou zájmu zůstává komunikace v mezivolebním období. Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl analyzovat právě komunikaci v období, kdy žádná volební kampaň neprobíhá. Nesoustředí se na politické strany, jak bývá v českém politickém prostoru zvykem, ale snaží se aplikovat koncept personalizace na komunikaci konkrétních politických lídrů. Prostřednictvím analýzy dat nashromážděných z facebookových profilů šesti předsedů českých politických stran se snažíme postihnout charakter a základní trendy politické komunikace lídrů na sociálních sítích. Vedle popsání a porovnání chování jednotlivých politiků si práce klade za cíl vyvodit obecnější závěry vyplývající z aplikace konceptu personalizace na zkoumaný vzorek.
Nasazení českých a slovenských jednotek v rámci mise UNPROFOR
Bartůněk, Michal ; Bureš, Oldřich (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl provést analýzu účasti československých, později českých a slovenských jednotek operujících na území Jugoslávie v rámci mise UNPROFOR. Po rozdělení kontingentu se autor snaží porovnat přínos samostatných útvarů AČR a ASR pomocí obecných hodnotících kritérií pro mise OSN. Vzhledem k neexistenci měřítek pro posuzování úspěšnosti jednotlivých segmentů mise je v práci analyzován přínos Čechů a Slováků při naplňování dílčích cílů mise UNPROFOR, které vycházejí z koncepce Diehla a Druckmana publikované v knize Evaluating Peace Operations. Vlastní výzkum je ukotven v rámci komplexní případové studie, která se snaží nabídnout ucelený pohled na historické pozadí, ve kterém se mise UNPROFOR odehrává. Pro lepší pochopení souvislostí je v úvodní části představen koncept peackeepingu, jakožto jednoho ze stěžejních prostředků OSN k řešení mezinárodních konfliktů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Monitoring prodejní plochy
Bartůněk, Michal ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Rosendorfská, Renata (oponent)
Tato práce je zaměřena na představení speciálního typu marketingového výzkumu, jeho jednotlivých specifikací a následně i využití dat, získaných těmito výzkumy, v praxi. Práce obsahuje konkrétní příklady jednotlivých typů výzkumů s reálnými daty, technické a metodické řešení sběru dat společnosti Ipsos Tambor s.r.o., možnosti využití statistických analýz.

Viz též: podobná jména autorů
8 BARTŮNĚK, Martin
8 Bartuněk, Martin
8 Bartůněk, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.